Gå til innhold

BIM-treff for Juni-Juli mammaer i Oslo


Mariann 84

Anbefalte innlegg

Hei:) Jeg starter en tråd for BIM-treff for de med termin i juni og juli som bor i Oslo. Håper det er flere enn meg som har behov for litt sosialt samvær med andre i samme situasjon:)

Så hvis det er flere som ser frem til vår og hyggelige cafèturer med andre vordende mødre i tiden fremover, er det bare å henge seg på :)

Så ser vi hvor mange vi blir og om vi får til et treff i Oslo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Så bra, da er vi fire så langt, og det er bare å henge seg på for flere:)

 

Jeg bor i Nydalen og har termin 22. juni. Det blir en liten gutt:)

Når har dere termin? Vi kunne jo avtalt en treff før bebisene kommer, så rekker vi å bli litt kjent før sommerferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Grunerløkka og venter en liten gutt 2. juli.

Hadde vært koslig å hatt et treff før beibisene kommer ja, hva m midten/slutten av mai? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan vi godt! Hva med torsdag 30 mai? Jeg er fleksibel i forhold til tidspunkt.

Når vi har bestemt dato og tidspunkt kan vi opprette et bim-treff så kanskje flere blir med også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen gruppe på Facebook ? :)

Hei Adlinei. Det er en gruppe på facebook som heter BIM Oslo 2013, men der er det mødre og vordende mødre for hele året. Jeg tenkte det kunne være hyggelig å treffe de som har termin noenlunde samme tid slik at vi er i litt samme "fase".

Hvis vi avtaler et treff her kommer jeg til å legge det inn på facebookgruppen så kan de som vil være med slenge seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kan Jeg bli med?Har termin i slutten av juni. Bodde i Oslo før og fortsatt jobber i Oslo men er nylig flyttet til Skedsmo og har fortsatt mange venner og slektninger som bor i Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Hvordan er stemningen for et treff torsdag 30 mai? Hvis det passer for noen av dere kan vi jo legge treffet inn på BIM Oslo sin facebookside også så kanskje er det flere som blir med.

JGJ: Selvfølgelig kan du bli med:)

 

Jeg har siste dag på jobb på onsdag og gleder meg veldig til permisjonen begynne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mariann84: Takk! blir det noe treff tro? Bodde i Bjerkebydel før, UL termin er 29.juni og dersom jordmor så riktig på UL da får Vi en liten jente :) det blir barn nr.2 for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

 

Hvordan går det med dere? Nå er vel alle klare for fødsel:) Har dere energi til å møtes før bebisene kommer så hadde det vær bra å igangsatt et møte asap. Jeg har selv termin med min første baby nå 24.Juni men holder på å bli gal av å kun gå hjemme så jeg ønsker å treffe andre i samme situasjon. Altid morsomt å skravle litt om formen, forventningene osv er.. Jeg bor ganske så sentralt i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...