Gå til innhold

hvordan går det med juli magene?


TLK

Anbefalte innlegg

hei. syntes det ble så rolig her inne. hvordan går det med alle? de fleste har vel vært på ord.ul nå. :) synes tiden flyger... tenkt at julimagene er(snart) over halveis :D det er jo helt rart!

 

ble idag sykemeldt... i to uker. har ikke vært sykemeldt tidligere i svangerskapet. kjenner det skal bli godt å kunne ta det med ro i noen uker. det klør i fingrene etter å begynne med vasking av klær og div.. men må vel vente til man er over uke 30 værtfall... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, det går fort unna nå merker jeg også. Er i uke 23 allerede. De første 15 ukene gikk såååå tregt, men så plutselig fyker ukene avgårde.

Jeg har nå går over i svangersskapspenger frem til permisjon. Går gravid med to tvillingjenter, så da korte vi ned arbeidsperioden i fht vanlig graviditet.

Merker at det begynner å bli tungt, men klarer å få gjort unna daglige gjøremål så lenge det går i mitt tempo :)

 

Gud som jeg gleder meg å treffe de små i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nådd halvveis i dag :) og er i fin form. Bare ett kranglete bfn som det er mye kramper i på natten. Så har vært sykmeldt denne ukenfor å få iigjen litt søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 24 uker i dag, og endelig begynt å bli i bedre form :) Nesten ikke kvalme,men fortsatt et lavt blodtrykk med hyppige blodtrykksfall så får ikke lov å jobbe enda.Men energien er hvertfall på vei tilbake. Hærlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Her går det fint, ikke så veldig mye aktivitet i magen, burde jeg bekymre meg?

Ellers er det herlig med påskeferie og ha litt felles tid med samboer. Har ikke begynnt med noe innkjøp ennå..har dere?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke begynt å kjøpe noe enda. Skal til sverige å se på barnevogn så da får vi sikkert bestilt den :) så ser vi mot mai om andre ting vi trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er slapp og trøtt. Sliter med å sove på natta. Sovner alltid noen timer før jeg skal opp. Har fått vondt i skambeinet og hofteleddsbøyerne etter mye gåing i påsken. Tror ikke jeg trenger å kjøpe så mye, siden jeg har en gutt født i juli 2010:-), men har funnet frem alt babytøyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...