Gå til innhold

Inne i riktig måned!!


Panterjenta85

Anbefalte innlegg

I dag har 1. Ladylox, Meeeko, reisetulla termin. Og så drar det seg kjapt til! Blir utrolig spennende gitt! Gleder meg så til å bli kjent med den i magen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaaa det drar seg til, håper bare jeg ikke går overtid.. jeg VIL ha en Mars bebis.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Min1.baby

Her går man bare å venter!! Har termin førstkommende søndag!! Vil ha ut lille nurket mitt nå!! Er litt lei av den store tunge magen som er i veien.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og føde!!! Jeg trodde det skulle bli februarbaby, men det blei det jo ikke..... 8 dager til termin!! Gleder meg såååå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så spennende! Ultermin 6. og menstermin 5... Føler jeg bare går og venter på at det skal starte skikkelig :) gleder oss til å se lillebolla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter fælt jeg nå.... Var hos fysio/aku i dag for bekkenløsning og hu sa til meg at hu kunne jo sette noen nåler for å sette meg i gang... Åhhh som jeg ville det! Men hu trakk det tilbake og sa hu ikke ville siden jeg ikke var over termin enda.... Jaja... Ei uke igjen til termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fælt jeg nå.... Var hos fysio/aku i dag for bekkenløsning og hu sa til meg at hu kunne jo sette noen nåler for å sette meg i gang... Åhhh som jeg ville det! Men hu trakk det tilbake og sa hu ikke ville siden jeg ikke var over termin enda.... Jaja... Ei uke igjen til termin!

 

Åååh så kjedelig at hun ombestemte seg ;) jeg var hos jordmor idag, spurte om hun kunne sjekke om jeg var moden- var moden og åpen for 1 finger :D blir litt sengehygge ikveld i håp om at det skjer noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E 38+2 og skal til jordmor førstkommende torsdag. Kor tidlig kan man spørre om jordmor kan sjekke om man e moden? Har så lyst å få vite d på torsdag, vil helst høre: " oi du e jo helt moden og har 3-4 cms åpning!" Ønsketenkning delux:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E 38+2 og skal til jordmor førstkommende torsdag. Kor tidlig kan man spørre om jordmor kan sjekke om man e moden? Har så lyst å få vite d på torsdag, vil helst høre: " oi du e jo helt moden og har 3-4 cms åpning!" Ønsketenkning delux:-)

 

det er jo litt forkjellig fra jordmor til jordmor.. var en Mars-mamma som ble var moden, ble strippet og fikk babyen sin 2 uker før termin, mens en annen ville ikke sette akupunkturnåler på panterjenta som hadde 7 dager igjen..

 

jeg spurte om hun kunne sjekke når jeg var 39+0 - var moden og hadde 1 cm åpning.. men FORTSATT LIKE GRAVID...

 

så man gan jo gå og være moden en god stund- men bedre det enn at det er helt lukket og låst oppi der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bedre å høre at æ ihvertfall e moden, så vet æ at d går rette veien:-) og ikke minst å få høre at hodet har festa sæ, da ville æ blitt litt mer betrygga:p

 

Kor langt på vei e du no fuglemamma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bedre å høre at æ ihvertfall e moden, så vet æ at d går rette veien:-) og ikke minst å få høre at hodet har festa sæ, da ville æ blitt litt mer betrygga:p

 

Kor langt på vei e du no fuglemamma?

 

Hadde termin igår :) hver dag føles som en hel evighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bedre å høre at æ ihvertfall e moden, så vet æ at d går rette veien:-) og ikke minst å få høre at hodet har festa sæ, da ville æ blitt litt mer betrygga:p

 

Kor langt på vei e du no fuglemamma?

 

Hadde termin igår :) hver dag føles som en hel evighet ;)

 

Ble du foresten sjekket? Hva var resultatet? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja bedre å høre at æ ihvertfall e moden, så vet æ at d går rette veien:-) og ikke minst å få høre at hodet har festa sæ, da ville æ blitt litt mer betrygga:p

 

Kor langt på vei e du no fuglemamma?

 

Hadde termin igår :) hver dag føles som en hel evighet ;)

 

Ble du foresten sjekket? Hva var resultatet? :D

Ja bedre å høre at æ ihvertfall e moden, så vet æ at d går rette veien:-) og ikke minst å få høre at hodet har festa sæ, da ville æ blitt litt mer betrygga:p

 

Kor langt på vei e du no fuglemamma?

 

Hadde termin igår :) hver dag føles som en hel evighet ;)

 

Ble du foresten sjekket? Hva var resultatet? :D

 

 

Så spennanes!!:-) hodet hadde festa sæ, men pga tidsklemme så ble d ikke sjekka nåkka modning:( men no vet æ ihvertfall at babyen ligg me rett utgangspunkt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bedre å høre at æ ihvertfall e moden, så vet æ at d går rette veien:-) og ikke minst å få høre at hodet har festa sæ, da ville æ blitt litt mer betrygga:p

 

Kor langt på vei e du no fuglemamma?

 

Hadde termin igår :) hver dag føles som en hel evighet ;)

 

Ble du foresten sjekket? Hva var resultatet? :D

Ja bedre å høre at æ ihvertfall e moden, så vet æ at d går rette veien:-) og ikke minst å få høre at hodet har festa sæ, da ville æ blitt litt mer betrygga:p

 

Kor langt på vei e du no fuglemamma?

 

Hadde termin igår :) hver dag føles som en hel evighet ;)

 

Ble du foresten sjekket? Hva var resultatet? :D

 

 

Så spennanes!!:-) hodet hadde festa sæ, men pga tidsklemme så ble d ikke sjekka nåkka modning:( men no vet æ ihvertfall at babyen ligg me rett utgangspunkt:-)

 

Så fint at hodet er festet! Da har babyen gjort seg klar;) uff, ligger på sofaen og prøver å hvile litt, men er jammen ikke lett når man kjenner etter alle slags tegn som KAN være begynnelsen på noe .. Blæh, er sliten og lei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra meg... :P

Nå har jeg og lille jenta vår kommet hjem fra sykehuset. Hu blei født på tirsdagen, så undres om jeg fikk noen nåler for å settes igang likevel... Hehe... Var iallfall bare et døgn etter aku-timen at riene startet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra meg... :P

Nå har jeg og lille jenta vår kommet hjem fra sykehuset. Hu blei født på tirsdagen, så undres om jeg fikk noen nåler for å settes igang likevel... Hehe... Var iallfall bare et døgn etter aku-timen at riene startet! :)

 

Gratulerer! Så deilig å være ferdig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!

 

Litt godt å lese om flere i samme situasjon! Ligger her på sofan som en "hvalross" og føler meg ferdig og klar for neste steg, men ser ikke ut til at snuppa kommer enda;)

 

Termin om 6 dager og er første barnet, så må vel bare smøre meg med tålmodighet, men det er lettere sagt enn gjort!

 

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er GRUSOMT! Har termin om 2 uker.... please håper han kommer før.. jeg er ikke flink til å vente nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er GRUSOMT! Har termin om 2 uker.... please håper han kommer før.. jeg er ikke flink til å vente nå

 

Jeg føler såååå med deg.. Jeg er 3 dager OVER min termin.. Bah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...