Gå til innhold

Presentasjonstråd :)


Møøø

Anbefalte innlegg

Hei på dere alle.

Her ventes mitt barn nr 2 og samboers første. Vi er begge 28 og bosatt i Akershus.

Termin 23november.

Gleder oss masse :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har selv bestillt ultralyd time privat, vil sjekke hvor langt jeg er på vei da jeg ikke er 100% sikker og at alt står bra til :)

Også har jeg et lite håp at de kan sjekke og utelukke leppespalte.

Førstemann hadde en veldig liten leppespalte så er da 3-5 % sjansje for at denne bebisen også kan ha det.,ikke store tallene da men vil være 100% sikker så langt det lar seg gjøre :)

 

Her har vi fortalt til nærmeste familie nå i helgen.,klarte ikke og holde oss lenger :P

Men ble sjokkert for mamma smilte bare lurt og sa hun visste det.,for det hadde hun drømt.,skummelt :P

 

I dag er jeg 8 +6 om min egen termin dato stemmer :)

 

Sliter dere med mye symptomer?

Flere som allerede har vært på tidlig ultralyd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv bestillt ultralyd time privat, vil sjekke hvor langt jeg er på vei da jeg ikke er 100% sikker og at alt står bra til :)

Også har jeg et lite håp at de kan sjekke og utelukke leppespalte.

Førstemann hadde en veldig liten leppespalte så er da 3-5 % sjansje for at denne bebisen også kan ha det.,ikke store tallene da men vil være 100% sikker så langt det lar seg gjøre :)

 

Her har vi fortalt til nærmeste familie nå i helgen.,klarte ikke og holde oss lenger :P

Men ble sjokkert for mamma smilte bare lurt og sa hun visste det.,for det hadde hun drømt.,skummelt :P

 

I dag er jeg 8 +6 om min egen termin dato stemmer :)

 

Sliter dere med mye symptomer?

Flere som allerede har vært på tidlig ultralyd? :)

 

Jeg har vært på tidlig UL, og det viste seg at alt stod meget bra til med mageboeren :) Hadde en feilmargin på 2 dager, så fikk ny termin 4.nov istedenfor 2.nov, som vi trodde først. Er 12+4 idag. Ellers er formen min fin :)

 

Har du vært på UL enda? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd i går faktisk.,var kjempe morsomt og alt sto veldig bra til med lille.

Helt utrolig hvor mye man kunne se allerede, og fikk flere gode bilder med meg :)

Termin ble flyttet fra 25.november til 17.november.,så var en del lengre på vei enn jeg trodde og hadde regnet med selv :P

Så i dag er man 11 uker på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult å bli flyttet frem såpas da! Jeg blir alltid satt tilbake for hver ultralyd, selv om barna mine alltid fødes tilsvarende min egen termin, så det er litt kjipt da, men men... Eneste minuset er at jeg blir snytt for de 3 ukene permisjon før fødsel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er jo greit og bli flyttet fram såppas.,svangerskapet går jo enda fortere da, kjennes det ut som i vertfall ;P

Kan tenke meg det er litt kjipt og bli satt tilbake i termin.,og i vertfall når det går utover permisjons ukene man har krav på.

Har du mange barn fra før?

Er jo rart om ikke legene kan se at din termin har stemt bedre enn dems, og at dem da kanskje burde ta mer utgangspunkt i din egen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har to fra før og begge ble født rundt min egen termin og 2 og 3 uker før ultralydtermin. De bar preg av å være fullgått uansett, til tross for at de var mindre enn gjennomsnittet. De veide 2950 og 2900 :) Tror nok desverre ikke leger og jordmødre bryr seg om annet enn fosterets størrelse for å fastslå termin... Men hvis de mener jeg skal ha blitt gravid når jeg hadde den blødningen 1-2 uker etter EL, da skal jeg gi dem tydelig beskjed! For da kan det jo umulig ha skjedd noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos legen idag så nå er man liksom igang med alt. Skal bli spennende å se hva ul. Viser av termin. Ble flyttet fra 23 til 18 november hos legen i dag. Men kan ikke si jeg er enig med legen. Velger å holde på min egen en stund til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg er 23 (blir 24 I sep.) Og er fra Bergen.

Jeg venter barn nr tre men venter første med min nye samboere.

Jeg har to jenter på 6 (blir 7 i nov) og en jente på 2 (blir 3 i des)

Samboeren har en gutt på 2 ( som blir 3 i nov). Så ungene kommer rundt samme tid i dette huset.

 

Gleder meh veldig til å se på oul hva som gjemmer seg i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 (blir 24 I sep.) Og er fra Bergen.

Jeg venter barn nr tre men venter første med min nye samboere.

Jeg har to jenter på 6 (blir 7 i nov) og en jente på 2 (blir 3 i des)

Samboeren har en gutt på 2 ( som blir 3 i nov). Så ungene kommer rundt samme tid i dette huset.

 

Gleder meh veldig til å se på oul hva som gjemmer seg i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 32 og venter mitt barn NR 2. Har ei vakker datter på 6 fra før. :)

Jeg er straks 15 uker (på mandag) på vei.

Vi bor i Fredrikstad. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Blir 23 år før barnet kommer ca 5.november. Dette blir vår nr 2. Nr 1 er 17mnd.. Hadde håpet på litt større aldersforskjell, men vi skulle visst få oss en liten overraskelse litt tidligere enn forventet. 

Bor på sørlandet med min samboer og vår datter i enebolig med hage som ligger ganske usjenert til :) 

Er 21+ 4 i dag, vet ikke hva vi venter og ønsker heller ikke vite det før barnet er ute. Min samboer vet av praktiske årsaker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...