Gå til innhold

Eksen min skal gifte seg med en brasilianer han bare har kjent i 3 uker!!:-(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han har akkurat vært 3 uker i Brasil, og i går da han skulle hente jenta vår (vi har 50% delt omsorg) presterte han å si at han hadde blitt kjent med en brasiliansk dame og at de skull gifte seg og komme til Norge deretter :-( Han kjenner jo ikke henne engang!!! Og så kommer hun til å være sammen med datteren vår halvparten av tiden :-( Kan jeg forhindre dette??? Evt snakke han bort fra å gifte seg, eller ta henne med til Norge?

 

Anonym poster: 12627dd5803b99b0bbce7ca78945194b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke bare bare å importere en dame fra Brasil. Dette er en prosess som tar tid. Hun kommer ikke imorgen for å si det sånn (med mindre hun kommer på turistvisum og går i skjul etter endt periode)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar tid å få dem til Norge. Skjønner godt at du er skeptisk. Virker nesten ikke som noe ekte kjærlighet da for å si det sånn når man har planer om å gifte seg etter 3 uker. Hu skal bare bruke han for å komme seg til Norge regner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har akkurat vært 3 uker i Brasil, og i går da han skulle hente jenta vår (vi har 50% delt omsorg) presterte han å si at han hadde blitt kjent med en brasiliansk dame og at de skull gifte seg og komme til Norge deretter :-( Han kjenner jo ikke henne engang!!! Og så kommer hun til å være sammen med datteren vår halvparten av tiden :-( Kan jeg forhindre dette??? Evt snakke han bort fra å gifte seg, eller ta henne med til Norge?

 

Anonym poster: 12627dd5803b99b0bbce7ca78945194b

 

Du kan ikke forhindre det på noen som helst måte, på samme måte som du ikke kan forhindre han fra å ha hvilken som helst norsk kjæreste.

Jeg skjønner skepsisen din, men nå er det jo som andre sier ikke slik at hun kommer i morra. (i tillegg kan det jo hende hun er ei kjempeflott dame)

For at hun skal få innvilget familiegjenforening, må de jo blant annet klare å overbevise UDI at det ikke er proforma, og da må de jo blant annet treffes mer enn 3 uker. De må begge på intervju for å vise hvor godt de kjenner hverandre, svare på mange detaljerte og personlige spørsmål. I tillegg tar søknadsprosessen lang tid. Behandlingstiden er vel på ca 6 mnd, men kan være både kortere og mye lengre. Det spørs om han har alt i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en som giftet seg med en colombiansk dame etter de hadde kjent hverandre ca 3 uker (hadde snakket sammen på nettet lenge før det da..). Nå 4 år senere er de lykkelig gift og har et barn på 3. Det er ikke sikkert at det blir noe problem!

 

Anonym poster: 99d415aa89f5fd20416920ba7291018e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hun bare bruker ham, men jeg har lest at etter at hun kommer til Norge må de bo sammen i tre år før hun kan få permanent oppholdstillatelse :-( Og jeg vil ikke at min datter bor sammen med en hore som ikke kommer til å være glad i henne, og så forsvinne etter 3 år :-(

 

Anonym poster: 12627dd5803b99b0bbce7ca78945194b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at hun bare bruker ham, men jeg har lest at etter at hun kommer til Norge må de bo sammen i tre år før hun kan få permanent oppholdstillatelse :-( Og jeg vil ikke at min datter bor sammen med en hore som ikke kommer til å være glad i henne, og så forsvinne etter 3 år :-(

 

Anonym poster: 12627dd5803b99b0bbce7ca78945194b

 

Trur du rett og slett ikke er kommet over barnefar etter dette innlegget og der det gnager. Hadde det hvert snakk om ei norsk dame så hadde du blitt sur da å? Mange som gifter seg etter kort tid og er sammen i mange år. Andre holder ikke lenge. Kommer helt annpå og du har ikk emøtt dama så hvorfor dømme henne?

 

Anonym poster: 6eeaa93c2e52e2d70ecc90ab247ba6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres jo hyggelig ut. Kaller et menneske du ikke har møtt før for hore.

 

Anonym poster: 43d8c4e6b27423014b029111570c5259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Jeg tenker at hun bare bruker ham, men jeg har lest at etter at hun kommer til Norge må de bo sammen i tre år før hun kan få permanent oppholdstillatelse :-( Og jeg vil ikke at min datter bor sammen med en hore som ikke kommer til å være glad i henne, og så forsvinne etter 3 år :-(

 

Anonym poster: 12627dd5803b99b0bbce7ca78945194b

 

Hvorfor i all verden er hun en hore?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, de fleste i Brasil er fattige, og hun gifter seg med en mann hun bare har kjent intre uker, hva heter det da???

 

Anonym poster: 12627dd5803b99b0bbce7ca78945194b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at hun skal få innvilget familiegjenforening, må de jo blant annet klare å overbevise UDI at det ikke er proforma, og da må de jo blant annet treffes mer enn 3 uker. De må begge på intervju for å vise hvor godt de kjenner hverandre, svare på mange detaljerte og personlige spørsmål. I tillegg tar søknadsprosessen lang tid. Behandlingstiden er vel på ca 6 mnd, men kan være både kortere og mye lengre. Det spørs om han har alt i orden.

 

Jeg giftet meg med en amerikaner og vi fikk ikke noen detaljerte spørsmål. Null intervju.

Men så hadde vi jo besøkt hverandre i noen år før vi giftet oss, så proforma var vel utelukket.

Tok 3 måneder å få familiegjenforening.

 

Anonym poster: 271681c52df28f92e32fc3c8966a12a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, de fleste i Brasil er fattige, og hun gifter seg med en mann hun bare har kjent intre uker, hva heter det da???

 

Anonym poster: 12627dd5803b99b0bbce7ca78945194b

 

Opportunist? Gold digger? Ikke hore i hvert fall.

For alt du vet heter det stormforelsket eller oppriktig kjærlighet ve første blikk..

 

Anonym poster: f9d5e5e629391e132b8fd77385b75f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange brasilianske damer er ute etter ekteskap pga penger og rikdom. Brasil har jo en av verdens største slum, og damene der nede er SYKT sex fikserte og utseende fikserte. De lærer fra tidlig aldri, fra de er små barn om at de må se pene ut for å gifte seg med en mann, helst gifte seg til rikdom slik at de kan leve på mannen.

Det er mye slikt i Brasil dessverre. Har ei jeg kjenner som har jobbet der nede i mange år, og damene der nede er ganske crazy og mange er ødelagt av sex,drugs og penger....

 

Anonym poster: 7784ca3268aad2ab38223f64b2441aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange brasilianske damer er ute etter ekteskap pga penger og rikdom. Brasil har jo en av verdens største slum, og damene der nede er SYKT sex fikserte og utseende fikserte. De lærer fra tidlig aldri, fra de er små barn om at de må se pene ut for å gifte seg med en mann, helst gifte seg til rikdom slik at de kan leve på mannen.

Det er mye slikt i Brasil dessverre. Har ei jeg kjenner som har jobbet der nede i mange år, og damene der nede er ganske crazy og mange er ødelagt av sex,drugs og penger....

 

Anonym poster: 7784ca3268aad2ab38223f64b2441aec

 

 

Uff, det er det jeg tenker :-(

 

Hi

 

Anonym poster: 12627dd5803b99b0bbce7ca78945194b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde nok oppføre deg fint med en som skal tilbringe halve tida med ditt barn.

Synd du ser på eksen din sine damer som horer, han var tross alt sammen med deg før denne andre damen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde nok oppføre deg fint med en som skal tilbringe halve tida med ditt barn.

Synd du ser på eksen din sine damer som horer, han var tross alt sammen med deg før denne andre damen.

 

 

Jeg giftet jo meg ikke med ham etter tre uker!!! Og sp er jeg ikke fattig heller!! Usaklig innlegg

 

Anonym poster: 12627dd5803b99b0bbce7ca78945194b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg du har større problemer enn din ex! Hvem i all verden kaller noen for hore fordi de vil gifte seg etter "for kort tid".

 

Skamme deg burde du!

 

Det kommer til å ta tid for dem å få oppholdstillatelse, så da har de lang mulighet til å bli kjent også med datteren din.

 

Jeg har til gode å treffe en dame fra brasil som ikke elsker barn, så sansynligvis er du heldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde nok oppføre deg fint med en som skal tilbringe halve tida med ditt barn.

Synd du ser på eksen din sine damer som horer, han var tross alt sammen med deg før denne andre damen.

 

Og hva vet du om det?? Etter bruddet mellom oss ble han sammen med en dame som var veldig hyggelig, har aldri sagt/tenkt at hun var en hore

 

Anonym poster: 12627dd5803b99b0bbce7ca78945194b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke Fryd ♥

Jeg syns det er på grensen til uforsvarlig å flytte et menneske man knapt nok kjenner inn i hjemmet der det bor barn.

Man bør kjenne en person godt, barnet / barna bør kjenne vedkommende og man bør vite ganske mange grunnleggende ting om hverandre før man flytter sammen når det er barn innvolvert.

 

Dette er bare svært uansvarlig av ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde nok oppføre deg fint med en som skal tilbringe halve tida med ditt barn.

Synd du ser på eksen din sine damer som horer, han var tross alt sammen med deg før denne andre damen.

 

 

Jeg giftet jo meg ikke med ham etter tre uker!!! Og sp er jeg ikke fattig heller!! Usaklig innlegg

 

Ja veldig usaklig var jeg. Feie for sin egen dør først kanskje?

Kanskje han eksen din sliter med dårlig dømmekraft på damer alikevel forresten..

 

Anonym poster: 12627dd5803b99b0bbce7ca78945194b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: Barnslig å kalle henne hore...

 

min far fikk barn med ei som ikke hadde oppholdstillatelse her og hun ble kastet ut av landet. Tok barnet med seg. Så da måtte jo han følge etter (eller.. måtte ikke men hvem vil vel ikke være sammen med babyen sin)

De giftet seg i hennes hjemland og prøvde alt de kunne for å få de hjem igjen for når fars permisjon gikk ut måtte han tilbake til norge for å jobbe. Det tok nesten 2 år før hun fikk komme inn i landet vårt igjen.

 

Så det er nok ikke så lett å bare "hente" en dame, gifte seg med henne og tro hun får bli.

Tenk her var det til og med barn i bildet (som er norsk, for hun ble født i norge) men likevel var det store problemer med å få dama inn.. de fikk beskjed om at det kunne ta opp til 5 år ford hun hadde oppholdt seg i norge lenger enn første frist for å komme seg ut. så de var heldige at det abre tok 2 år

 

Anonym poster: 07e895477acb07b07a18f9267650f848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer jo ikke hit med neste fly da, det vil nok ihvertfall ta et halvt år. Og da får han vel blitt ordentlig kjent med henne siden det er det som bekymrer deg .

Men er du mest bekymret for at han får ny dame eller om hun ikke kan oppføre seg med din datter ;)

 

Anonym poster: 45bef270eba5dd68db3323ac57ab3208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange brasilianske damer er ute etter ekteskap pga penger og rikdom. Brasil har jo en av verdens største slum, og damene der nede er SYKT sex fikserte og utseende fikserte. De lærer fra tidlig aldri, fra de er små barn om at de må se pene ut for å gifte seg med en mann, helst gifte seg til rikdom slik at de kan leve på mannen.

Det er mye slikt i Brasil dessverre. Har ei jeg kjenner som har jobbet der nede i mange år, og damene der nede er ganske crazy og mange er ødelagt av sex,drugs og penger....

 

Anonym poster: 7784ca3268aad2ab38223f64b2441aec

 

 

Uff, det er det jeg tenker :-(

 

Hi

 

Anonym poster: 12627dd5803b99b0bbce7ca78945194b

 

Gjelder jo ikke alle, men brasilianske damer er kjent for dette dessverre. Har selv hatt kompiser som har reist til brasil, og de damene er helt "gal" etter de, går halvnakne, tilbyr både det ene og det andre....

En av kompisene mine var faktisk utro der nede også, det er jo pene dager, men det kan være veldig manipulerende og frekke for å få det de vil, og de spiller på sex all the way, og menn er jo som kjent svake der...ja.

 

Men som sagt gjelder dette ikke alle, men jeg sier bare sannheten om at brasilianske damer er kjent for det.

HI

 

Anonym poster: 7784ca3268aad2ab38223f64b2441aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pene damer mente jeg. haha, men sikkert pene dager også, for det er mye sol der nede:=)

 

Anonym poster: 7784ca3268aad2ab38223f64b2441aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, de fleste i Brasil er fattige, og hun gifter seg med en mann hun bare har kjent intre uker, hva heter det da???

 

Anonym poster: 12627dd5803b99b0bbce7ca78945194b

 

Opportunist? Gold digger? Ikke hore i hvert fall.

For alt du vet heter det stormforelsket eller oppriktig kjærlighet ve første blikk..

 

Anonym poster: f9d5e5e629391e132b8fd77385b75f5c

 

Man er en prostituert (Altså hore, om du har tungt for det) om man har sex for penger/opphold/osv.

 

Anonym poster: 271681c52df28f92e32fc3c8966a12a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...