Gå til innhold

Noken som har frukost tips?


trallatausa

Anbefalte innlegg

Er så utruleg lei av skinke og ost på brødskiva. Har lyst på noko med meir smak på.. Men det er så begrensa kva ein får ete når ein er gravid. Kvifor må ein alltid ha lyst på fårepølse når ein ikkje kan ete det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avocado med pepper?

Du kan jo ha krydder på i tillegg til skinke og ost.

Philadelphia-ost i stedet for smør? Mener den skal være pasteurisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makrell i tomat, leverpostei, toast eller rett og slett bare en deilig kald smoothie med banan, jordbær og yoghurt! Deilig når ingenting annet frister :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havregryn med melk og banan, havregryn med yoghurt, frokostblanding med yoghurt, egg og bacon, fruktsalat... Haha, er litt dårlig på det der selv, går som regel kun i det jeg skrev her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen, er så uuutrulig matlei =) Har kjøpt inn nokre kremostar med smak, det hjalp litt =) Avogtil et eg gjerne bere ei frukt når eg står opp og heller ventar med eit brødmåltid eit par timar.. Då kjem matlysta seg litt. Eg har i 4 mnd ikkje hatt lyst på sjokolade i det heile tatt men no har eg lyst på det heile tida.. huff.. fekk kostrådformaningar med jordmor i forgårs, ete sunt,ikkje ete snop, kutte ned på fint brød, ris,pasta ,potet. (eg er overvektig) Dette provoserar meg så inderleg, Kva er eg? 14 år?Eg er då 31 år, andregongsgravid og veit då fint kva eg bør eller ikkje bør putte i kroppen sjølv.. Eg synst sjølv eg et sunt, eg lagar all mat frå botnen av, berre ferske råvarer, sunn og god fisk og fiskemat, finnst ikkje ein pose i mitt skap. Men eg har pcos, og vekta er der den er. Kanskje eg som er overfølsom, men får inntrykket av at slanke menneske trur tjukke menneske kun ligg på sofaen med godteskåla på magen.. det er ikkje sant =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det er klart du vet selv hva du bør spise og ikke, det er ikke store vitenskapen :) De gir nok råd i beste mening håper jeg, er bare å si ifra at du faktisk spiser sunt nok som det er, så kan dere heller snakke om noe annet :)

 

Jeg er forresten meget slank, men vet da GODT at de aller fleste overvektige faktisk lever sunt de også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner salami veldig selv! Men i det siste syns jeg det har smakt med frokostblanding (Goddag) med banan og syltetøy og melk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokosttips;

Cottage cheese med ulike typer bær!

 

Jeg lager som regel frokost kvelden i forveien og tar med på jobb. Har cottage cheese i en boks og har masse deilige frosne bær over, her går det for det meste i bringebær og blåbær. Morran etterpå har bærne tint og det er spiseklart. Jeg topper det med litt hakkete mandler. Vil man ha det litt søtetre kan du blande inn bittelitt syltetøy for søtsmak.

 

Sunt, mettende og veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...