Gå til innhold

Skeptisk....


Blå/Rosa?

Anbefalte innlegg

Ja da sitter jeg kanskje her da....

har tatt noen hjemme tester og test hos legen og de er neg.

er kvalm, og sinnsykt "menssmerter"... har tatt boldprøve i dag og i morgen er det ul.... hvis jeg er gravid er termin 30/10...

skulle hatt mensen her omdagen, kjent symp siden tidlig forje uke...

hvor seint tidlig testa dere pos???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg testet positivt seks dager etter at jeg "burde" ha sett det. Forrigegang fikk jeg ikke pos test før nesten to uker etter at jeg forventet å få pos test. Slapp av noen dager å test igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag kom beskjeden først fra min fast lege som hadde tatt hcg blodprøve i går på meg, den var på 21. Dro til sykehuset for nye blodprøve og seinere ul. Ja da var hcg på 31 og inni livmora fant de noe på ca 3-4uker...

 

Ja kveld kommer barnefaren til meg, han har kanskje skjønt at det er noe i lufta. dette er ikke planlagt og har brukt p-piller. forholdet våret er ikke kjærester, men dog kollegar men på vei til noe mer...hvis det ikke blir ødelagt nå da... jeg er 28år og han 34 år. jeg har ei på 5 år fra før og han ingen...fy f som jeg gruer meg til i kveld og hva kommer han til og si...hva skjer videre osv osv...

 

Seriøst jeg sprekker snart...

Huff dette er ikke lett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Da er det en liten en på vei da.

Hvordan gikk det å fortelle det i går? Hvordan tok han det?

 

Hilsen meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk overraskende bra :)

 

Jeg sa at de hadde funnet en cyste på eggstokken og noe annet..Å? hva da...er du syk? hva skjer med deg?

joa sa jeg jeg er vist gravid sa jeg(titta på han)

så smilte han og sa:ojda...det gikk fort hehe:)

vi fikk snakka litt små fram og tilbake, så han sa at dette måtte jeg finne ut av selv og at han støtta meg 100% på begge veier..

 

Så ja hva gjør jeg?

Vil og ikke vil ha en til....sukk

 

Veier litt mot for og beholde det...er det ego?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at han reagerte sånn! :)

 

Jeg kan ikke fortelle hva du skal gjøre, men prøv å finn svaret ved å tenke for og imot noe det virker som du allerede gjør.

Det er ikke alltid at det passer helt eller er lett å ta en avgjørelse, men det er din avgjørelse. Så bruk litt tid til å tenke på det før du bestemmer deg helt. Jeg synes helt klart ikke at du er ego om du bestemmer deg for å beholde det! Gjør det som er riktig for deg! det er det som er viktig i lengden.

Lykke til med valget! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...