Gå til innhold

Kjente spark ! =) 14+6


trallatausa

Anbefalte innlegg

Har kjent bevegelse sidan veke 10,veldig svak blafring som har økt på. Er andregongs. Men igår kveld på sofaen etter ein lang dag med 3 åringens feiring kjente eg skikkelig spark ! Det var slik at eg rykte til å kipte meg når det skjedde første gongen. Så kjende eg det ein gong til 20 min seinare. Var heilt fantastisk. Idag er eg 15+0 . Nokon andre som har byrja kjenne noko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Awwhh, så herlig :D Jeg har kjent et eller annet om kvelden når jeg ligger helt stille på ryggen, men veldig usikker på om det kan være babyen. Kjennes ut som en luftboble som flyter sidelengs på en måte, haha :) 12+6 i dag :) Førstegangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heilt sikkert minibabyen! Første gong ein kjenner noko så er ein så usikker,kan det mulig vere?? men det er så tidlig, det er sikkert ingenting.. men så kjenner du det fleire gongar, og ein vert meir sikker i si sak.. kjennest først ut som forsiktig blafring,ikkje støt mot innsida av magen for all del,men berre som små bobler som sprekker, flyter... Så auker det på, vert tydlegare.. denne gongen var eg heilt sikker første gong eg kjende det, for eg hadde kjent det før =)..

Veit det er mange som nektar å tru på kvinner som sei dei kjenner noko så tidleg, men det er då ikkje spark ein kjenner, berre ei kjensle av bevegelse.. Fantastisk er det uansett, eit lite mirakel i magen.. Alle (reknar eg med)gler seg til å kjenne dei første bevegelsane, alt vert så mykje verklegare då.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent bevegelse i to uker nå men ikke noe spark. det som er veldig artig er spesielt om kvelden når papa kommer inn i rommet og snakker litt høyt da beveger det seg i magen. hehe

 

Men ikke noe konkrete spark enda. Gleder oss til vi kan kjenne det utvendig så både søsken og pappa kan kjenne den lille spiren inni magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjent konkrete spark, har en eller to ganger kjent noe som kan kalles for veldig svakt dult, men kjenner bevegelse, når jeg holder hånda på magen så kjenner jeg det sirkulerer i hånda, veldig morsomt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...