Gå til innhold

Hvordan er livet som kjærester og foreldre?


BirgittaBlix

Anbefalte innlegg

For dere som har vært foreldre litt lenger: Lurer egentlig på når ting stabiliserer seg? Blir det annerledes når barna blir eldre foreksempel? Merker jeg savner mer gode følelser mellom oss. Er så mye mas i hverdagen nå.

 

Gjort meg noen tanker om mitt eget forhold

http://relativtunge.blogspot.no/2013/02/kjrlighet-i-foreldreskapets-tid.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Er vel aller verst det først året. Er inne i år nr 2 nå.. men jeg er mye alene dessverre, så er vel ikke akkurat noe happy family...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker det jo her også, med ei jente på snart 1,5 år, og ei jente til på snart 5.

Det er mye hektiske hverdager, og man merker godt at det ikke blir like mye kos og kjærestetid nå som det var før.

 

Jeg lurte faktisk på om jeg skulle introdusere "date night" for min kjære. En gang i mnd eller noe hvor man skaffer seg barnepass enten en kveld, eller kanskje til og med at barna sover borte (mormor eller annen familie), og går ut og spiser. Går på date rett og slett! Det er jo ihvertfall en av tingene man "aldri får gjort lenger", som man kan stryke av lista!

 

De stille og rolige morgenene er jo definitivt borte. En mamma som er veeeeeeeldig trøtt om morgenen, klær som skal finnes frem, matpakker skal lages, frokost skal lages. Og midt oppi alt, vil man finne tid til å sette seg ned i fem minutter med kaffekoppen sin. Er ikke enkelt! Man må rett og slett bare sette seg ned på forhånd, og nesten lage en checklist på alt som skal gjøres, så man i det minste har en PLAN :) Gjøre mest mulig klart kvelden før er heller ingen dum idè.

Ellers blir det brått kjeklete mellom mor og far, og DET er en dårlig start på dagen....

 

Det hender dette temaet kommer opp i pappabloggen også, selv om det er en stund siden nå.... http://runebrown.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...