Gå til innhold

Termin i mars/april, st hanshaugen/majorstuen, førstefødte?


gunn81

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Flere her i samme situasjon? Jeg er 32 år med termin i slutten av mars. Hadde vært moro å bli kjent med noen i samme område:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei. Jeg har også termin i slutten av mars :) Bor litt utenfor sentrum, men er kort vei inn til byen fra her jeg bor. Nærmer seg termin med stormskritt nå, hvor lenge har du igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har også termin i slutten av mars :) Bor litt utenfor sentrum, men er kort vei inn til byen fra her jeg bor. Nærmer seg termin med stormskritt nå, hvor lenge har du igjen?

 

Jeg har bare ca fire uker igjen nå:-) Spennende tid i møte. Jobber du enda? Jeg går ut i permisjon snart og hadde vært moro å møttes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber ut uken og så er det permisjon. Lurer egentlig på hvordan jeg skal få dagene til å gå da, blir merkelig å ikke skulle jobbe. Kanskje vi kan møtes og ta en kaffe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!

 

Jeg har fått ei jente 8. mars og er gjerne med på trilleturer! Bor på Hovseter, men det er bare noen t-banestopp fra Majorstuen. Har dere fått deres små herligheter enda? :)

 

Jeg har laget en facebookgruppe om dere er interessert - følg denne linken om dere vil bli en del av den:

 

 

https://www.facebook.com/groups/bimoslo2013/

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...