Gå til innhold

høst/vinterbabyer 2013 i Tromsø


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

:) Når har du / dere termin? Jeg har fått 10 okt.

Har noen av dere tatt folsyle?...( eller hva det nå heter?) Jeg glemte det rett og slett av..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin i okt/nov, ikke fått fast termindato enda da di er usikker på hvor langt jeg egentli e på vei. Skal på sykehuse på tors, håpe på å få en UL da. :) ja har tatt folsyre fra rundt uke 5, men di siste par ukene har jeg ikke tatt hver dag for har blitt uvel av di. Er ca 11-12 uker på vei :) hvordan har dere det? Fått mage? Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tatt folsyre, fra jeg begynte å prøve, og helt til 12+6. Nå har jeg sluttet med dem. Ellers er formen litt varierende her, jeg skrøt tidligere i dag av at jeg ikke var kvalm etter jobb i går, men i dag sitter jeg og henger med hue i sofaen igjen og klarer ingenting etter jobb. Er 50 % sykemeldt for tiden pga formen. I morgen er jeg 14 uker på vei, og terminen er foreløpig satt til 20. okt. Og magen ja, den poppet plutselig ut i løpet av uka som har gått, så nå begynner det å bli en liten liten babykul der, selv om jeg fortsatt sikkert er litt oppblåst også....

 

Hvordan er formen deres da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å høre at andre også plutselig har fått magen..nesten så jeg skvatt en dag jeg stod i speilet...den kom jo så plutselig :) Men deilig å se at det vokser :):):) Formen min er upålagelig...uforskammet fin...er trøtt da....og blir fort sliten, men ikke kvalm ellers.... Huffa, håper du kommer deg fort igjen håpefull og at du får UL FCN 86....er det foressten jordmor du skal til nå, FCN86? klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir fort trøtt og sliten..men det går fint å leve med. Verre med kvalme.. Kjenner enda til kvalmen/uvelhet iblant:( og er oppblåst, særlig på kvelden, som jeg skulle vært 6 mnd... når gikk slikt bedre for dere(som er blitt bedre da)? Di hadde ikke mulighet forrige torsdag, men skal inn igjen torsdag som kommer, og da får jeg UL itillegg til samtalen. Er jordmødre og leger..spesialister.. Går til samtaler på UNN pga sterk fødselsangst.. Men 'vanlig' jordmor time skal jeg til om noen uker.. Er ca 12 uker nå.. Har dere vært på ul? Jordmor? :)

Endret av FCN86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Oi, her var det en stund siden jeg har vært innom ja... Hvordan går det med dere? Har kommet meg til uke 18 her, og skal på UL om 1,5 uke... Tiden går jo såå fort for tida, har vel mest med å gjøre at jeg nå jobber mer eller mindre fullt igjen, og er fortsatt trøtt som en dupp og sliten etter jobb hver dag, så ukene seiler avgårde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har termin 10 oktober!:-) Dette blir mitt andre barn. Sist jeg var gravid ordnet vi til koselige gravidtreff, håper at vi som har termin samtidig kan møtes etter sommerfeien!:-) Er hyggelig å bli kjent med andre som er gravide!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...