Gå til innhold

Problemet med vaksiner:


mamma-x-3

Anbefalte innlegg

"...The whole basis for vaccinations is unphysiological. The vast majority of infections enter the body through the nasal passages & the Gastro-Intestinal Tract or the guts. Accordingly 80% of the body’s immune system is situated at these junctures; the natural first line of defence.

Vaccines are injected into deep muscle tissue/subcutaneously, either route which literally bypasses one’s natural barriers altogether. Thus the body is left vulnerable to live viruses & heavy metals....."

Artikkelen i sin helhet er interessant lesning:

http://vaccineresistancemovement.org/?p=488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mx3, skal dette aldri slutte ...

 

Pasusen som du siterer inneholder en konklusjon som er så riv ruskende gal som den kan få blitt. Den glemmer for det første at flere typer vaksiner kan administreres ved hjelp av dråper eller spray. Allerede der faller jo sitatet ditt sammen.

I tillegg så inneholder ikke vaksiner levende virus. Bare det å kalle et virus for levende viser at noe skurrer.

Og hele sitatet viser totalt manglende forståelse for hvordan immunforsvaret i kroppen virker. Ett ord: Fail!

 

Thiomersal, som ikke brukes i vaksiner idag (vi er vel snart ferdige med svineinfluensaen nå eller?), er i så små doser at en superøkologisk vegetarfantast ville fått i seg mer kvikksølv i løpet av en dag via kosten! Spiser du en boks makrell i tomat får du i deg, skal man ta antivaksinegjengens ord for god fisk, mer eller mindre en dødelig dose kvikksølv. Verdt å merke seg at kvikksølv taes opp raskere i blodet fra magen (altså maten) enn via vaksine som settes intramuskulært.

Endret av MortenO
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I tillegg så inneholder ikke vaksiner levende virus. Bare det å kalle et virus for levende viser at noe skurrer.

 

 

"MMR-vaksinebestår av levende svekket meslingvirus, kusmavirus og rubellavirus."

 

http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=233&trg=MainLeft_5799&MainArea_5661=5799:0:15,4547:1:0:0:::0:0&MainLeft_5799=5544:28915::1:5800:5:::0:0

 

Anonym poster: 94a62762e5f435aa0cd97dd3bcf38beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"MMR-vaksinebestår av levende svekket meslingvirus, kusmavirus og rubellavirus."

 

http://www.fhi.no/ew...:1:5800:5:::0:0

 

Anonym poster: 94a62762e5f435aa0cd97dd3bcf38beb

Anonyme folk som ikke engang tør stå for sine egne uttalelser bak et pseudonym pleier jeg ikke å bruke tid på. Men ok, la oss oppsummere litt, siden man skal på død og liv finne understøttende ting for rallinga til mx3

 

Virus er ikke definert som liv, vitenskapelig sett. Det har ikke noe stoffskifte, kan følgelig ikke drepes, men det kan ødelegges. Vi får anse dette som vitenskapelig pirk og la definisjonen på "liv" ligge til en annen diskusjon.

 

Virus som benyttes i vaksiner er, som kilden din viser, SVEKKET! Det er en vesentlig ting å legge merke til.

Kilden til m3x sier nemlig ingenting om det, den tvilholder på "live viruses", uten å nevne at viruset er svekket i så stor grad at man ikke kan få sykdommen (i dette tilfellet influensa).

Dette gjøres utelukkende for å avskrekke folk fra å ta vaksinen. Ren og skjær skrekkpropaganda som ikke har rot i virkeligheten.

 

La oss ta et par andre sitater fra den artikkelen som er riv ruskede sprøyte galt uten noen form for seriøs dokumentasjon:

 

"The MMR shot, typically given at 12-18 months is overwhelming and many children have suffered irreversible brain damage from its impact"

 

"Vaccines are the main cause of Autism primarily due to accumulative damage from the Hep B, MMR & DPT shots (multiple live viruses + heavy metal build-up)"

 

"Heavy metals & viruses in vaccines cause abnormal development in brain, long-term changes that put a child at high risk of neuro-degenerative diseases ie. Parkinson’s & Alzheimer’s for the rest of their life"

---------

Mx3 hevder FHI og andre myndigheter benytter seg av skrekkpropaganda, hva kaller man da slikt som dette?

 

FHI bruker vitenskaplige undersøkelser og medisinsk forskning til å underbygge sine anbefalinger. Mx3 bruker kampanjesider som vaccineinjury.com, vacinfo.org, youtube, Dr.Mercola og utrolig nok den norske konspirasjonssiden Nyhetsspeilet i sin søken etter 'sannheten'. Ingen forholder seg til reell forskning og medisin, kun rykter, anekdoter og, som vi ser over her, ren og skjær skrekkpropaganda!

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyme folk... Som om det har noe med saken å gjør. Om en skal definere virus som levende eller ikke er stadig et diskusjonstema, så da å avfeie en kilde fordi du mener det er feil å definere det som levende, synes jeg er i overkant. Kanskje derfor du ble så irritert over den snonyme som påpekte nettopp dette?

 

Anonym poster: 94a62762e5f435aa0cd97dd3bcf38beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg avfeide kilden på et langt større grunnlag, hvilket jeg utdypet i mitt svar til deg. Dessuten 'glemte' kilden til Mx3 å neve at viruset er SVEKKET på en slik måte at man ikke blir syk. Derfor avfeide jeg kilden.

 

Men du kilden er god? I så fall, hva gjør den til en god kilde?

 

Når det gjelder anonyme innlegg, så har jeg hatt en lengre diskusjon med forum-moderatorene om hva jeg syntes om det. Men det hører ikke hjemme i denne tråden. Nivået på en diskusjon havner som regel på et bunnivå med anonyme bidragsytere, dessuten er det nær sagt umulig å komme med tilsvar i en tråd med fler enn en anonym skribent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...