Gå til innhold

Noen som kjenner bevegelse ennå?


verpesjuk86

Anbefalte innlegg

Hei,

 

tenkte det kunne være spennende å høre om noen merker bevegelser ennå :) Regner med å måtte vente noen uker, men gleder meg veldig, så håper det ikke blir så mange uker til.

 

Selv er jeg mellom 14 og 15 uker på vei og har ikke kjent noe. Er førstegangs, og morkaka ligger foran, så får vel smøre meg med tålmodighet. Men tida går fortere om jeg kan følge med på alle dere andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner bevegelse innimellom :) ikke direkte spark, men mer 'flytting' på en måte... Er andregangs, morkaken bak og 14+4 i dag.

Har anglesound også, så om det går en dag uten at jeg kjenner noe så hører jeg etter hjerteslagene og finner de nesten hver gang. Hurra veldig stas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 13+4 og begynte å kjenne bitte små bevegelser inni magen :) kjente i uke 15 med førstemann så kjekt å få bekreftelse på at den lille har det bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy å høre at det ikke nødvendigvis er lenge til. Har kjent noen forskjellige ting som kan ha vært fosterets bevegelser de siste dagene, men tør ikke håpe for mye. Venter til det blir litt mer overbevisende før jeg tror på det. Håper jeg kjenner det før ultralyden om fire uker, for ellers kommer jeg nok til å være litt nervøs for at vi ikke skal få se liv der inne. Alt så bra ut for tre uker siden heldigvis, men litt vanskelig å tro på når jeg ikke kjenner noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente et eller annet der babyen ligger (der jeg holder doppleren når jeg hører hjertelyd, og der gynekologen holdt UL-apparatet, så jeg vet jo at det er der babyen er). Det var som en luftboble som gikk sidelengs uten å sprekke, veldig forsiktig. Jeg er da ganske tynn og jeg lå helt flatt på ryggen, så KAN det være lillegull?! Jeg har jo ikke tarmer helt der nede? oO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent bevegelser, og ganske godt de siste dagene. Er 15+0 i dag. Kjempegøy! Med nummer 2 og 3 hadde jeg morkaken foran, og kjente ikke noe før mye senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det boblet en stund, (2 uker ca ) prøver å kjenne etter utenpå magen, men den lille er så forsiktig enda. . Er 15 +6 og tredje gangs. . :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente første gang bevegelse når jeg var 12+6, men var veldig usikker om det kunne stemme.

Så har jeg kjent de samme bevegelsene med jevne mellomrom siden da (ikke hver dag)

Har alle gangene ligget på rygg i senga og kjent, men i går kjente jeg for første gang skikkelig bobling når jeg satt i sofaen på morgenen, og etter det har jeg kjent det flere ganger både i går og i dag, i dag har jeg kjent det mange ganger og er i dag 15+5 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjent litt bobler i dag og. Ene boblen var glatt og gikk mot venstre, og etter på var det som om det var mange bobler. Som å blåse bobler i melk :-p Veldig koselig og håper det er lille gull :-) er 14+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg er i uke 18+4, og er andregangs.

Jeg kjenner innimellom, men spesielt på kveldene, litt bevegelse/små spark. Tror det best kan beskrives som disse berømte boblene...-så nesten som jeg innimellom blir usikker på om det faktisk er babyen jeg kjenner. Herlig følelse uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er tredjegangs og har akkurat begynt å kjenne. Kjente første gang i slutten på uke 17.

 

Gleder meg til det blir litt mer action og gruer meg til de "plagsomme" sparkene og skarpe albuene kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente to kraftige spark fra magen i går kveld! Lykke <3 Førstegangs, var 17 + 3 i går! :) Sparkene og bevegelsene var veldig etterlengtet, så det var utrolig deilig da den lille bestemte seg for å finne fram rockefoten :)

Endret av Oa86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg kjente første tegn til liv (i alle fall det jeg har fått med meg) på søndag, midt under en barndåp - og jeg trodde jeg skulle sprekke av glede. Da var jeg akkurat 18 uker (trodde jeg var 18+3, men var på UL og terminbestemmelse i går og da hoppet vi noen dager tilbake). Nå nettopp, 18+2 kjente jeg nok en gang den berømte luftbobla eller fiskehalen eller hva de kaller det. En utrolig følelse etter å ha fått sett vår lille jente for to dager siden :-)

FIkk vite at morkaken ligger foran, så er spent på når jeg får kjenne de første sparkene på utsiden. Er forøvrig førstegangsfødende. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å kjenne bevegelse på samme dag som oul, da var jeg 18+4. Siden da har jeg kjent bevegelse hver dag (nå er jeg 20+2), men bare når jeg sitter. Det er så koselig, og nå gleder jeg meg til det kjennes utenpå også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte bevisst å kjenne det i går, 18+2 :) Kjente masse dult i går kveld og i dag til marran når jeg ligger flatt i senga!! Er såååå snålt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19+6 idag, og har kjent spark og bevegelser i rundt en uke nå :) Kjenner det bare fra innsiden enda, så jeg gleder meg masse til jeg kjenner de fra utsiden også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...