Gå til innhold

Privatliv eller ikke privatliv????


Hmmm123

Anbefalte innlegg

Hei alle dere der ute :)

Hva mener dere om damer som skal ha kontroll på alt? det å ha tilgang til din telefon,pc, mac osv......

er det greit? eller reagerer noen på at det er over streken? Jeg er en som har levd livet og kost meg med mange damer. Jeg prøver å bo sammen med ei dame nå som vil ha kontroll på alt det jeg gjør, alle jeg snakker med, hun skal bestemme hvem jeg skal ha som venner på facebook osv. Hun bruker "jeg stoler ikke på deg" korte hele tiden. jeg har fått noen meldinger fra damer på telefonen som hun har funnet ut av og jeg liker fitnessdamer. jeg liker å se på fitnessdamer og det gjør henne gal!

Hva skal jeg gjøre? ja jeg liker å se på damene men det betyr ikke at jeg skal gjøre noe dumt!

 

Jeg vet snart ikke hva som skal til? skal jeg bli munk for å ha et forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker ikke kontroll av noen art, men hvis mannen min som jeg elsker over alt hadde blitt så usikker hadde jeg sluttet å stirre på fitnessdamer (eller unge vakre menn i mitt tilfelle ;-)) og latt ham titte på telefonen min en stund til han følte seg trygg.

 

Min mann var veldig sjalu i starten av forholdet vårt... Jeg elsker nemlig å flørte...ehrmmmm... Og da bestemte jeg meg for å la det være en stund til han visste at han kunne stole på meg. Egentlig har jeg ikke tatt opp igjen storflørtingen, jeg trenger det ikke lenger, men jeg er fortsatt god venn med et par ekser, har endel guttevenner og er veldig utadvent så jeg er glad mannen min skjønte at jeg var til å stole på.

 

Jeg var litt sånn halehengdame... Altså en som måtte ha endel menn hengende etter seg for å være fornøyd... Så ar mannen min var skeptisk var ikke så rart...

Det skal sies at selv om jeg var en stor flørt har jeg aldri vært utro, og det vet mannen min.

 

Hvis du har vært utro i tidligere forhold og er en stor flørt skjønner jeg jo at dama di får litt panikk, men det hjelper nok ikke å "holde deg i bånd"...du blir ikke mindre utro av kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke orket å vare sammen med en som skulle kontrollere atlt jeg gjør. Min FB er alltid åpen på min Ipad, men mannen min ville aldri funnet på å gå inn og snoke i den. På samme måte som jeg ikke har noen interresse av å sjekke hans FB, mobil ol.

Uten tillitt er ikke forholdet liv laga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første tanke er løp. For kan ikke se at hennes kontroll behov skal føre med seg noe bra inn i forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skal jeg gjøre for at hun skal stole på meg? Ja, jeg har gjort "dumme" ting og vært litt flørtete (noen ganger uten å vite det selv!) Hvor lenge skal jeg holde ut med det hun krever av meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...