Gå til innhold

Er det født noen mars barn?


timiane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei timiane:) kanskje du blir den første av oss da? Hvorfor KS på tvillingene? Er det leie som avgjør? Jeg hadde også planlagt KS med første, det er en ganske rar følelse å gå rundt å vite når babyen(e) kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei timiane:) kanskje du blir den første av oss da? Hvorfor KS på tvillingene? Er det leie som avgjør? Jeg hadde også planlagt KS med første, det er en ganske rar følelse å gå rundt å vite når babyen(e) kommer:)

 

Tvilling 1 ligger i riktig leie, tvilling 2 i sete, men det gjør ingen ting for den kan vistnok snues underveis. Grunnen til KS er at jeg har valgt det selv. Har da 3 uker igjen, men tror de kommer litt tidligere. Siste ukene har ikke svangerskapet gått helt på skinner. Får se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart, men jeg både vil at han skal komme snart og at han skal være der inne så lenge som han bør.... termin 24 mars virker som en evighet... heldigvis så er februar en kort mnd er den ikke ;-) hehe

timiane: i hvilken uke av svangerskapet er det meningen at de skal forløses?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker også å møte lille nurket så snart som mulig, men samtidig så er jo ikke 16. Mars så veldig laaaangt unna. Forhåpentligvis...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart, men jeg både vil at han skal komme snart og at han skal være der inne så lenge som han bør.... termin 24 mars virker som en evighet... heldigvis så er februar en kort mnd er den ikke ;-) hehe

timiane: i hvilken uke av svangerskapet er det meningen at de skal forløses?

Jeg har også termin 24.mars :) Tenker det samme som deg; på en måte kan han godt komme noen uker før tiden, men han bør nok være der så lenge som mulig. Bare jeg som begynner å bli utålmodig :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror vi fleste er sånn nå.. jeg har menstermin den 7.mars.. men UL termin den 12.. nå har jeg begynt å forholde meg til mensterminen igjen plutselig... utålmodig ja.. siste innspurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner også å bli utålmodig.. Mens termin er ca 20 februar, men ble flyttet til 5 mars på ultralyd,,

 

Terminene når jeg gikk med storesøster var ca like langt får hverandre.. Og hun kom på mens termin.. Så skal innrømme at jeg er mentalt forberedt på ca 20 februar..

 

Krysser fingrene for to uker til.. Men vet jeg må forberede meg på 4 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine marsbarn ble født 30 januar. En gutt på 2200 gram og ei jente på 2000 gram. De er helt perfekte og friske. Nå er vi kommet hjem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine marsbarn ble født 30 januar. En gutt på 2200 gram og ei jente på 2000 gram. De er helt perfekte og friske. Nå er vi kommet hjem :D

 

 

Gratulerer Timiane! deilig å komme hjem så fort :D lykke til med de to små <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses.. Her skjer det ting gitt!! Jeg har ikke født enda... Jeg vil ogsåååååå.... Hehe... Menstermin 6, ultermin 10, så må vel vente litt til tenker jeg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Min1.baby

Har ike kommet noe her enda..sitter å veeeeenter!!!! Har termin 3.mars!! Er jo bare 2 dager til!!! Men kjenner desverre ikke så mye til noe fremgang der inne..:\ Han får komme sår han er klar.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det en gutt om 12 timer,3 uker før termin:)

 

Så spennende. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mars-barn har kommet:-) men er ikke så ofte her på forumet nå..er rimelig opptatt med amming og det å finne rutiner med den nydelige babyen:-)

 

Så...lurer litt på om noen andre også vil møtes i Oslo, gjerne Majorstuen området snart? :-)

 

Har heller ikke deltatt i noen barselsgruppe ennå...det kommer nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Min marsgutt er også født! Hadde termin 25. mars, men han kom til verden 6. mars:)

Har ikke blitt så mye bim-tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som JUKSER i køen ;-) Må være deilig å endelig få hilse på nurket.... lengte lengte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille kjempe ble født kl 06 imorres, en deilig gutt på 5170 g! Veldig glad for at det er overstått, og jeg har gjort dette for siste gang :) Lykke til til dere som fortsatt venter, og masse gratulere til alle som har født :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, en stund siden jeg har vært her også. Hadde termin 16. Men lillegutt kom tilverden 6.mars <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...