Gå til innhold

Gudsjelov, bare 18 dager til KS ....!!


Bonanza

Anbefalte innlegg

Formen min har dessverre dalt skikkelig de 2-3 siste ukene. Og det gikk jammen fort fra å være "kar" og veldig gravid, til å få pingvingange og smerter i hele bekkenet. Utfordrer jeg litt ved å rydde litt "for mye " ( som egentlig ikke ER mye), så klarer jeg nesten ikke å gå etterpå. Hjelper ikke med de siste dagers uvelhet heller, frossen og diare og oppkast i går og fryser og verkende i kroppen i dag... Er vel kanskje en aldri så liten influensa innabords. Lite hjelp å få generelt fra familie og samboer, så må prøve å klare hverdagen på ett vis...

Vekstekstimering i morgen pga hun var så liten i uke 34. Håper hun i det minste følger egen kurve, og ikke må tas ut tidligere. Må heller tåle dette litt til, og deale med sårsmerter etter KS senere...

Hvordan har dere andre jenter det? Jeg var lei i de to andre svangerskapene også, men bekkenet plager meg såå denne gangen :/ . Det var vel

min tur denne gangen da, til å oppleve den syke kvalmen, massive brekninger og runde av med seriøs bekkenløsning . Vet at mange har det verre enn dette og at jeg tross alt har vært heldig, bare litt vanskelig å se dette akkurat nå.. Ligger i badekaret, klarer såvidt å kærre meg ut av det, men så må j oppi igjen fordi gåsehuden står og verkingen i kroppen kommer med en gang... Måtte bare syte litt, håper dere bærer over med meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men bare 18 dager igjen! Riktignok går 18 dager sakte når man er i utrolig dårlig form, men nå kan du jo absolutt telle ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, føler med deg! Men du har en endelig dato nå da, slipper å sitte å tenke "UT! NÅ!!" :P

Jeg har 9 dager igjen til termin nå, har bekkenlåsning og bekkenløsning, men det er INGENTING mot smertene fra symfyseløsninga, hærregud, så vondt!! Også fikk jeg påvist sv.diabetes på mandag og er på dietten fra helvette, så nå er jeg LEI, og skjønner deg såååå godt!!! I noen dager nå har jeg hatt så ekstremt nedpress, så jeg har begynt å håpe, men i dag er det ikke så mye å merke, godt å slippe det, men skulle gjerne sett at det eskalerte for så å ende i fødsel seff... Hehe...

Lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker dere to :) . Lykke til dere også!! ELE, høres ikke videre godt ut det du har heller nei! Blir bra å få småttisene ut nå, og etterhvert trille tur og bevege seg normalt! Det gleder jeg meg til ! Hilsen ei som nå har sitter over to timer i badekaret, og gruer for den endelige turen ut av det for i dag hehehe :)

. Får prøve med litt smiletegn oppi alt dette her :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker dere to :) . Lykke til dere også!! ELE, høres ikke videre godt ut det du har heller nei! Blir bra å få småttisene ut nå, og etterhvert trille tur og bevege seg normalt! Det gleder jeg meg til ! Hilsen ei som nå har sitter over to timer i badekaret, og gruer for den endelige turen ut av det for i dag hehehe :)

. Får prøve med litt smiletegn oppi alt dette her :) :)

Badekaret har jeg ikke overlevd uten! I alle fall ikke sovet uten! Jeg driver å prøver å spare badet til kvelds, for tanken er ikke nok til to bad med bare et par timer mellom... Det har jeg brent meg på før... Eller, fråsset meg på... Hoooooo..... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja badekar er gull verdt når kroppen ikke er på topp ;) .

Den tiden jeg er oppi der så har jeg nesten ikke vondter! Så har vi kjøpt 300 liters bereder, men med mine lange bad + påfyll av varmt vann når det begynner å bli kaldt oppi der, så hender det fortsatt at det blir tomt for varmt vann :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...