Gå til innhold

Noen av Februar barna som ble Januar barn?


Februargullet2013

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvis dere er med i facebook gruppa så kan dere se at ganske mange februar barn har kommet i januar faktisk :P jeg vil også ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis dere er med i facebook gruppa så kan dere se at ganske mange februar barn har kommet i januar faktisk :P jeg vil også ha!

Hvilken facebook gruppe mener du da...? Det finnes jo mer enn en gruppe på facebook! Hihi... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis dere er med i facebook gruppa så kan dere se at ganske mange februar barn har kommet i januar faktisk :P jeg vil også ha!

Hvilken facebook gruppe mener du da...? Det finnes jo mer enn en gruppe på facebook! Hihi... ;)

 

Februar 2013 - mammaene <3

 

En kjempegruppe fra både bim og babyverden (i hvert fall... aner ikke om det er flere steder de har samlet folk fra også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis dere er med i facebook gruppa så kan dere se at ganske mange februar barn har kommet i januar faktisk :P jeg vil også ha!

Hvilken facebook gruppe mener du da...? Det finnes jo mer enn en gruppe på facebook! Hihi... ;)

 

Februar 2013 - mammaene <3

 

En kjempegruppe fra både bim og babyverden (i hvert fall... aner ikke om det er flere steder de har samlet folk fra også).

Hmmmm, jeg finner den ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er "hemmelig". Det betyr kanskje at du ikke kan søke den opp? (Jeg er ikke så god på dette med grupper på fb)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er "hemmelig". Det betyr kanskje at du ikke kan søke den opp? (Jeg er ikke så god på dette med grupper på fb)

Meget mulig det ja, må sikkert bli invitert inn per navn da... Hmmm... Er det fordi folk ikke vil avsløre at de skal ha baby i februar 2013? Fordi det vises vel nå...?? Hehe, i alle fall her hos meg... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, aner ikke. Det vises jo bra, ja. Jeg ble lagt til av en venninne omtrent ved uke 12. Har brukt den lite egentlig. Er så veldig mange innlegg og vanskelig å finne igjen ting. Liker forum bedre sånn sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror man må bli invitert inn nå ja, er ganske mye aktivitet der ja, så blir litt vanskelig å finne igjen innlegg. Men har ihvertfall sett at det har kommet mange babyer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååh, gratulerer så utrolig mye til dere også! Og NÅ synes jeg at jeg kan komme etter, 8 dager til termin, og jeg er så spent og lei, vil ha fødselen overstått og møte denne bølla! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble januarbarn her også. Hadde termin 10.02, men hun kom den 20. januar (37+2).

Skulle gjerne ventet litt til jeg..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble et lite januarbarn her også. Jenta vår kom til verden i natt, 38+5 :) Termin var 9. februar.

Endret av Tingeling ♥♥♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...