Gå til innhold

samtaledagen med nav og bv ang stønad til barnehage samtidig. uff for en tabbe å ikke ta tak i.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

uff. har fått barnetilsyn og barnehagestøtte fra et annet system samtidig. jeg vil gjerne rydde opp igjen men det blir et nedverdigende oppgjør å ta tak i etter andre har oppdaget det. det har vært mye pga flytting til ny kommune å samboerskap og div. papirene og huet er ikke samkjørt pluss att det skjer igjen. Men denne gangen uten at jeg er på noen måte klær over det. men må ta smeller der og. nå blir det masse trekk. jada. man så Ååååh nå.. Kan gjøre opp i juni/juli. da har jeg penger. Ååååh jeg gruer meg til møtet i dag. hva ska man si når man på en måte er litt skyldig i det jeg ville innsett som en lignende svindel om jeg ser det frå betaleren sin side... :-( uff...

 

Anonym poster: 97743a2501abc80384bb7b935678116f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår de at det kan bli mye for meg noen ganger men ikke umulig.? når papirene ikke helt hundre er på plass? Det blir etterskudd på visse ting men nå er det like før ting har roet seg etter alt å gjøre...

 

Anonym poster: b82796964ede6a91023901a0a435c390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg er litt usikker på hva du egentlig spør om her, jeg klarer ikke lese innleggget ordentlig..Har jeg forstått det rett om du har fått urettmessig støtte som du nå må betale tilbake? Vel, isåfall, det går fint. Du må nok leve på et litt stramt budsjett en stund, men vær glad så lenge du ikke blir anmeldt for svindel. Det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg er litt usikker på hva du egentlig spør om her, jeg klarer ikke lese innleggget ordentlig..Har jeg forstått det rett om du har fått urettmessig støtte som du nå må betale tilbake? Vel, isåfall, det går fint. Du må nok leve på et litt stramt budsjett en stund, men vær glad så lenge du ikke blir anmeldt for svindel. Det ordner seg :)

 

du forstod riktig. jo det kan jeg være glad for. heilt sandt. :-)

 

Anonym poster: b82796964ede6a91023901a0a435c390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vettu hva, det samme skjedde meg. Jeg fikk redusert barnehage regninga fra kommunen i ca fem mnd, når jeg ikke skulle ha det. Hadde vært så oppatt med å ordne ting med nav, at jeg helt hadde glemt av kommunen.

 

Ringte de og oppriktig fortalte hva som hadde skjedd, beklaget og sa jeg ville betalt ned alt sammen. De var kjempe hyggelige ( ikke sinte) og ordnet er betalingsordning som passet meg :)

 

Så de kapper nok ikke hode ditt ;) Bare vært ærlig! Fortell det med en gang, fortell hvorfor det har blitt sånn, beklag og spør om dere ikke kan lage en betalingsavtale :)

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vettu hva, det samme skjedde meg. Jeg fikk redusert barnehage regninga fra kommunen i ca fem mnd, når jeg ikke skulle ha det. Hadde vært så oppatt med å ordne ting med nav, at jeg helt hadde glemt av kommunen.

 

Ringte de og oppriktig fortalte hva som hadde skjedd, beklaget og sa jeg ville betalt ned alt sammen. De var kjempe hyggelige ( ikke sinte) og ordnet er betalingsordning som passet meg :)

 

Så de kapper nok ikke hode ditt ;) Bare vært ærlig! Fortell det med en gang, fortell hvorfor det har blitt sånn, beklag og spør om dere ikke kan lage en betalingsavtale :)

 

Lykke til! :)

 

takk. :-)

 

de er ikke sinte på meg. men skuffet. Håper de ikke vil gå lengere med det da. har endelig ting på plass.. slik jeg fikk endelig tatt tak i det.. :-\ :-)

 

trenger vekk et lykke til ja.. :-\ :-)

 

Anonym poster: b82796964ede6a91023901a0a435c390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i all verden skal bv være med på dette? Er det annet som skurrer også?

 

Anonym poster: 9be1ede1f3eb181e70c758925a9cf88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skal bv være med på dette? Er det annet som skurrer også?

 

Anonym poster: 9be1ede1f3eb181e70c758925a9cf88d

 

Forstår det slik at hun har fått barnehage som hjelpetiltak av bv (og da betaler bv for barnehagen) samtidig som hun har mottatt støtte fra NAV til barnetilsyn.

 

 

Anonym poster: 046a39721a04d6df8b9afb65226bef73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skal bv være med på dette? Er det annet som skurrer også?

 

Anonym poster: 9be1ede1f3eb181e70c758925a9cf88d

 

Forstår det slik at hun har fått barnehage som hjelpetiltak av bv (og da betaler bv for barnehagen) samtidig som hun har mottatt støtte fra NAV til barnetilsyn.

 

 

Anonym poster: 046a39721a04d6df8b9afb65226bef73

 

Ja korrekt.. å jeg har brukt lang tid på å ta tak i det. og det skulle ikke forsatt de siste tre mnd. når jeg nå skulle ta oppgjøret å betale de siste regningene å komme i sjakk så viser det seg at bv og kommunen (ny kommune) har gjort avtale uten meg så jeg får dobbel smell. :-(

 

Anonym poster: b82796964ede6a91023901a0a435c390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det at du får dekket barnehage av barnevernet sier jo alt. Og når du i tillegg surrer og roter tilsier alt at du har psykisk diagnose som kanskje ikke er forenelig med barn?

 

Anonym poster: fc021ee5a2bfe5a49a47853e64aa9683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått støtte tidligere frå bv. skulle ikke hatt det nå. jeg har fått regninger på barnehage frå kommunen på 3500 kr. og skulle betale de i går. kommunen har også sendt regningene til bv og de er blitt betalt. men disse var ikke like store som de jeg hadde fått i posten . merkelig nøkkel 1000 kr mindre. :-\ og jeg for fortsatt barnetilsyn og skulle ikke trøbbel nå.. :-\

 

Anonym poster: b82796964ede6a91023901a0a435c390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det at du får dekket barnehage av barnevernet sier jo alt. Og når du i tillegg surrer og roter tilsier alt at du har psykisk diagnose som kanskje ikke er forenelig med barn?

 

Anonym poster: fc021ee5a2bfe5a49a47853e64aa9683

du trenger ikke stille meg noen diagnose. selv om du er bedre enn meg på ett område. ikke døm meg for noe du ikke har noe greie på.. å vurdere folk sin psykiske tilstand basert på dette er utrolig frekt p uhyggelig av deg.

 

HI

 

Anonym poster: b82796964ede6a91023901a0a435c390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kommentar som 08:32 kommer med synes unødvendig. Har du ikke noe konstruktivt å komme med synes jeg du kan bruke tiden på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lykke til,Hi-ikke bry deg om kjipe anonyme :) Det vil nok ordne seg det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...