Gå til innhold

Andre som er utolmodige?! :)


gunnc

Anbefalte innlegg

Tips til å få tiden til å gå? Enda 3 uker igjen til termin:) går å "kjenner" mye etter om ting er på gang... Har mye menssmerter og slimproppen har gått... Alle andre i familien min har født 2 uker før termin, og jordmor sier gutten min er veldig stor:) (jeg er 160 lav)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen tips her, tiden går ikke fort! Jeg har to uker igjen, bekkenlåsning, bekkenløsning og symfyseløsning, vondt uansett hva jeg gjør! Skulle så gjerne tapetsert og pussa opp litt småmøbler til barnerommet, det var plana i utgangspunktet!! Menmen, det blir nok til slutt!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 26+5 idag, så har ennå litt over 3 uker til termin.. og kjenner at jeg begynner å bli litt utålmodig.. Jordmor sier at jeg kan føde litt før, men jeg prøver å belage meg på å gå over(selvom det er vanskelig) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "kjemper" meg gjennom uke for uke jeg også... Hadde det ikke vært for bekkenløsnngen som hemmer meg endel, så hadde ikke dagene blitt så lange. Prøver å finne små oppdrag hver uke, som denne uken har jeg vært hos frisør og skal til hudpleie i dag. Ikke mye jeg orker å gjøre hjemme av husarbeide og matlaging, men må jo, så pusler jo litt og lager så grei mat jeg kan. Får så vondt i bekkenet og det stinger nedover i symfysen når jeg står for lenge. Men er takknemlig for at disse plagene har kommet for fullt etter nyttår, slik at det er ikke all verdens tid jeg har plagdes med dette her. Andre har jo plager hele svangerset m bekkenløsning feks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...