Gå til innhold

Noen som har vært på ordinær ul allrede ???


miss_knl*babynr3påvei*

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jepp :) var på ou 28.01. Hadde termin 28/6 men ble flyttet til 2 juli. På tidlig ul fikk vi beskjed om at det mest sannsynlig var jente, men det viste seg at det blir en liten lillebror! Alt sto bra til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, heldiggris, jeg skal først 14 februar, og synes dagene går utrolig tregt for tiden. Grugleder meg sånn, håper alt er bra, og veldig såent på om vi får vite kjønn. 11 dager til, satser på at de går raskt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på torsdag 8:50 :)

Gleder oss masse vi og, men litt nedtelling som du sier...

Mannen har en veldig guttefølelse (og han har hatt rett på sine tre forrige) mens jentungen er veldig klar for ei søster etter å ha vært alene med pappa og broderen for så å få enda en bror til... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, huff den ventinga er ille.. Måtte reise bort helga før så tida skulle gå litt fortere. Fikk en veldig hyggelig jordmor som holdt på å lære noen nye teknikker og lurte på om vi hadde god tid så hun kunne øve på meg! Så lå å titta på en herlig sprellende liten gutt som smatta og tok fingrene i munnen, i 45 minutter :) så det var ikke dumt! Masse lykke til på ul! :):) finn på noe morsomt mens dere venter så går det fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått vite kjønn på privat ul. Skal på ordinær 20 februar. Så da fpr vi sikkdrt se en gang til.. liten prins <3 inviterte mamman min på ultralyd også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ordinær UL 30.januar alt ser fint ut jordmoren sa. Hun målte hodet, ryggmarg, bein, telte fingrene på begge hender, hjertet slår og utvikler fint og UL termindato er fast satt til 29.06.13

 

Jordmoren var veldig flink til å forklare alt ting hun gjorde. Tilslutt spurte hun oss om Vi lurte på noe mer..Vi spurte henne om det går an å se på hvilket kjønn barnet blir fordi Jeg vet at noen ganger er det vanskelig å se eller noen er ikke så flink til å se om det blir en gutt eller ei jente..men hun jordmoren var veldig flink og forklarte at hun ser kjønnslepper, så det blir ei lita jenta for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...