Gå til innhold

GODE OPPLEVELSER FREDRIKSTAD ???


blomsten25

Anbefalte innlegg

har hørt mye negatitvt om fredrikstad sykehus. noen som har noe godt komme med ??? skal føde i april..

 

gruer meg litt, aldri født vanlig før,,noen tips ?? epidural, JA TAKK :D HEHE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har født der tre ganger og har tre gode opplevelser med dyktige fagfolk. Har født to ganger på B3 spesialenheten og en gang på B2 normalenheten.

 

Noe spesielt dere lurer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt mye negatitvt om fredrikstad sykehus. noen som har noe godt komme med ??? skal føde i april..

 

gruer meg litt, aldri født vanlig før,,noen tips ?? epidural, JA TAKK :D HEHE

 

Hva negativt har du hørt?

 

Hmm, om jeg har noen tips -til hva tenker du?

 

Epidural er jo greit om du kan få det, jeg fikk det ved min første fødsel og ville ikke ha det andre og tredje gang. Men det hjalp meg mye med første fødsel som varte lenge. Prøv lystgass først, det er virkelig en god hjelp om det funker for deg. Jeg kastet opp av det med førstemann men med de to andre var det gull verdt.

 

Ta med eget tøy og tepper til bebis, det du får der er veldig slitt og ikke fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte mye negativt for noen år siden, men har mange venninner som har født der de siste årene, og de har utelukkende positive opplevelser :) Så tror du kan senke skuldrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har født der 2 ganger, begge på B3. Er veldig fornøyd. Ingen problemer med å få epidural der. Pappa får sove over i etterkant, god mat og god hjelp fra de ansatte. Jeg var storfornøyd begge gangene og tør nok ikke føde et annet stede ved en evt neste anledning da jeg er redd for å bli skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Bare positivt å si.:-) Fødte der i 2010 og hadde en fantastisk opplevelse. Var sikkert 10 jordmødre/helsesøstre innom under fødselen og alle var like hyggelig og flinke. De hadde god tid og vi fikk masse hjelp etter fødselen. Fikk eget rom med dobbeltseng som vi bodde på i 3 dager etter fødselen, pappaen fikk sove der alle nettene. Supert, var som å være på hotell.

 

Skal føde der igjen i juni. Vurderte å søke Ahus da det er nærmere fra der vi bor, men var så fornøyd med Fredrikstad sist, så da satser vi på det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrikstad hadde en del problemer for flere år siden, men jeg har også hørt at det har blitt bra nå.

Skal selv føde der nå om 5 uker +/- men ikke bestemt meg helt for om jeg helst ønsker å være på Fødestue eller Normalenheten ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Jeg har selv vært innlagt der under graviditet og født der både før og etter oppussingen de hadde av lokaler. (Begynner å bli noen år siden det også).

Har hatt bare fine stunder på avdelingene. Hyggelige og behjelpelige folk.

Det er verdt å legge seg på minnet at Fredrikstad har ett av landets beste nyfødtintensiver :)

Det vil alltid være noe å si om en fødeavdeling. Men er det noen som klarer å rydde opp i det må det være sjefsdama der oppe :)

Det er også og huske på at jm i Fredrikstad var de første i landet som for noen år siden lærte teknikken som omhandlet å få ut babyer uten at den fødende revnet hinsides.Da kom jm fra Finnland og lærte de dette. Så tror de er vel så flinke der borte som resten av landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...