Gå til innhold

Dagens tanker:)


micka

Anbefalte innlegg

Vi var på ordinær ul i går og mens vi satt å ventet på å komme inn ble jeg plutselig angrepet av total panikk! Jeg var så nervøs, og hadde mest lyst å springe ut derfra, ville bare gjemme meg og skulle ønske jeg ikke var gravid! Heldigvis viste det seg at til tross for en dårlig følelse så var den lille i magen helt frisk!

Jeg har ikke gått opp i vekt og har bare fått en liten kul på magen, i tillegg til en litt rar lege som sier mye feil (gir info som jeg vet ikke stemmer). Derfor fikk jeg det for meg at det måtte være noen galt med den lille i magen. Men det var det altså ikke:):):)

Vi valgte å få vite kjønnet denne gangen av hensyn til våre to barn på 3 og 6 slik at de kan forberede seg litt. Det er en liten gutt, noe jeg synes er kjempespennende! Vi har ei jente på snart 4 og det blir morsomt med gutt denne gang siden det er så lenge siden eldste mann var liten baby:)

 

Jeg var hos legen på mandag og hadde litt lav hb, og 3 i utslag på proteiner i urinen, kan ikke huske at jeg hadde så mye med mine andre to. Legen nevnte det heller ikke, hun stresset bare over at jeg er rhesus negativ. Noe jeg ikke stresser med, er ikke noe jeg kan gjøre med det uansett og må bare vente til neste blodprøve skal bli tatt. Er det noen med erfaring på dette med proteiner i urinen? sikkert ikke noe å ta på vei for, men lurer jo uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...