Gå til innhold

Noen med barn som vil bli kjent i området Kolbotn, Sofiemyr, Tårnåsen og omgn?


mummitroll

Anbefalte innlegg

Jeg bor på Kolbotn, flyttet hit for ikke så lenge siden og har to barn under 5 år :-) Vanskelig å få nye venner i voksen alder når man flytter, syns jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hei,

Jeg flyttet til Sofiemyr i fjor sommer og har helt klart lyst til å bli kjent med flere. Det er som du sier, ikke så lett å bli kjent med noen i voksen alder på et nytt sted. Og så har det vært vinter og de aller fleste holder seg innendørs. Vi har en datter på 3 år og trives så langt veldig godt på Sofiemyr/Kolbotn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei. Kom tilfeldigvis over denne tråden på nettet og jeg er interessert i å bli kjent med flere mennesker i området. Bor på Tårnåsen og har oxo en toåring pluss en 2mnd baby. Er gjerne m på en trilletur eller noe etter påske om noen fremdeles er interessert. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Jeg bor i nærheten av Tårnåsen, har en jente som straks fyller to år og jeg vil også gjerne bli kjent med flere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg bor også i området (Greverud) og kjenner veldig få her ute. Har en datter på snart halvannet år, og med nr 2 på vei.

Hadde vært hyggelig å bli kjent med flere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt å komme over denne tråden! Jeg bor på Tårnåsen også. Har en datter på 2.5 år og fikk en liten jente til for noen få uker siden.

 

En FB side høres ikke dumt ut! Jeg er gjerne med på trilleturer og annet hyggelig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bare gi meg et par uker så formen forhåpentligvis er tilbake, er så kvalm for tiden så orker ingenting. men vil snaaart være sosial igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei!! Jeg vil også være med på treff!!!! :-) Bor på Tårnåsen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte Mail til den som står oppført lenger opp,fikk et svar tilbake og ikke noe mer. Send meg en Mail på [email protected] så finner vi en felles dag for et treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meg ja:-) Tenkte egentlig mest på å bli kjente andre i nærområdet... Har en veldig hyggelig barselgruppe med Oslo damer, men kunne tenke meg å bli kjent med noen som vil ta litt mer spontane trilleturer. Og kanskje med baby ca rundt samme alder- min er etpar mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her gikk det trått... ;)

 

Opprettet en gruppe på facebook som jeg kalte "Småbarnstreff - Tårnåsen og omegn"

 

 

Kanskje vi kommer et skritt lenger nå... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også ny i området (Sofiemyr) med en 6 mnd gammel sønn. Ønsker også gjerne å bli kjent med flere her ute! Sjekker t den facebook-gruppa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gikk det trått... ;)

 

Opprettet en gruppe på facebook som jeg kalte "Småbarnstreff - Tårnåsen og omegn"

 

 

Kanskje vi kommer et skritt lenger nå... :D

 

Finner ikke gruppa på facebook, er den opprettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gikk det trått... ;)

 

Opprettet en gruppe på facebook som jeg kalte "Småbarnstreff - Tårnåsen og omegn"

 

 

Kanskje vi kommer et skritt lenger nå... :D

 

Finner ikke gruppa på facebook, er den opprettet?

 

Ja, det er bare å skrive Småbarnstreff Tårnåsen, så. Kommer den opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer bare inn på min egen FB side. Er gruppen lukket? Da må du isåfall være venn med de som skal søke opp gruppen. Hvis den er åpen tipper jeg vi kan søke den opp. Kanskje man ev kan endre den til lukket senere hvis man ønsker det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at man skal kunne se gruppen selv om den står som lukket. Snodig...

 

"Lukket

Alle kan se gruppen og hvem som er medlemmer. Bare medlemmer kan se innlegg."

 

Jeg åpner den nå og så kan vi heller åpne/stenge etter hvert som noen skriver her at de vil med i gruppen. :)

Endret av Klinka75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner den fortsatt ikke jeg... Hvem har du invitert med i gruppen? Man må jo invitere en person for å kunne åpne en gruppe. Kanskje de som er interesserte bare skal sende deg en pm her inne med navn slik at du kan sende venneforespørsel, og så invitere til gruppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...