Gå til innhold

Moss/rygge


Jenny_85

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen mødre i Moss/rygge som kunne tenke seg å Skravle litt? Kanskje treffes for trilleturer??:) fikk min lille frøken i november og har ikke så mange kjente rett i nærheten her:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er fra Råde (så nesten Moss), men venter ikke min lille knert før i Mars :). Kjenner ikke så veldig mange selv i nærheten så kan godt tenke meg å skravle litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er frå våler..det er nesten moss :) først gratulerer med den lille :)

jeg har ikke termin før i juli,men alltids greit å bli kjent med nye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at noen vil Skravle litt da:) gratulerer til dere begge med baby på vei:) førstemann eller har dere barn fra før??:)

Råde og Våler er jo rett i nærheten:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker så mye :)

dette er min nr 2.har en gutt på 2 og halvt år også :) er dette din første?og hvordan syns du det går så langt?

 

Hvor i moss bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor akkurat på grensen rygge/ Moss, på øreåsen :D min første ja, synes det går veldig fint faktisk, koser meg masse :) vi hadde litt startproblemer da ho ikke ble mett, men når vi begynte å gi tillegg så ble alt mye bedre, mett baby ble en blid baby:) skjønner jeg godt, for blir grinete selv når jeg er sulten :-P

 

Så gøy med en toåring, synes det er en morsom alder:) blir jo sikkert gøy å bli storebror også :) er du fra Våler eller?

 

Så stas med en liten gutt da lillebie:) er jo ikke så lenge til han kommer da, går jo fort til mars:) hvordan er det å være gravid synes du??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda..2 årsalderen er grei nok det...veldig slitsom bare,for mye trass da,men når han ikke er i trassperioder er det veldig koselig da :)

jeg er ikke fra våler..er egentlig fra moss,men har bodd i våler i 5 og halvt år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er vel noe med når man har de hele tiden:) alle alderstrinn har vel sin sjarm :D Våler og Moss er jo som du sa veldig nærme:) er selv fra Fredrikstad er jo ikke så langt unna det heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har en mett og blid baby nå Jenny :), jeg blir også grinete når ikke jeg får mat :)

 

Blir kanskje litt ekstra tungt å gå gravid når du har en 2 åring i trassalder i tillegg til den lille i magen Hermine :P?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal jeg love deg lilleBie..spessielt siden jeg ikke er noe særlig form så langt i dette svangerskapet :( men det går jo,og jeg får jo mye hjelp av samboeren/faren hans og knøtte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff synes det er tungt å gå gravid og jeg har kun meg selv å tenke på, samtidig som mannen gjør alt for at svangerskapet skal bli bedre :). Men så får knøttet ditt en flink storebror da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp.

var på den ordinære ultralyden i går og alt stod bra til med den lille inne i magen :)

snakket også med legen i går og det ble visst ikke til at jeg skal tilbake til jobb i februar heller.kunne egentlig tenkt meg å begynt i 30 % tilbake eller noe,men nei.

Men tenkte å bruke februar på å gå litt mer ut og teste hva kroppen vil og ikke vil :)

begynner vel å nærme seg at din lille kommer også vel lilleBie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...