Gå til innhold

Utstyr?


micka

Anbefalte innlegg

Har dere begynt å handle inn til babyen? Er jo tidlig, men blir jo veldig "dyrt" å vente med alt tenker jeg.. Har bare handlet et sett med klær, men vil egentlig få alt på plass nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja :) Jeg vil ikke ta alt på en gang så utgiftene hoper seg opp, så tar litt etterhvert :) Tror det kan være lurt med mindre man har haugevis av penger og kan ta alt på sparket da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsket oss en del til jul vi, selvom det var veldig tidlig :P Så ting begynner å komme på plass nå :) Mangler jo en del småting da, og stellebord og diverse sånt. Men jeg synes det er deilig å kjøpe litt og litt ihvertfall. Pluss at det kanskje er deilig å slippe å handle alt når man er høygravid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har så smått begynt. Selv om det er tidlig, så tenker vi også sånn at det er greit å slippe alle utgiftene på en gang. Vi har kjøpt litt på januarsalget; som stellekommode, seng, dyne, babycall, lammeskinn og andre småting.

Det gjenstår enda mye, må vel bare lage en liste, slik at vi har litt oversikt.

 

Klær har vi ikke kjøpt, da jeg har to venninner som nettopp har fått jenter, og som gjerne vil gi klærne videre til meg. Regner også må å få litt i gaver. Vogn får vi hos mine foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt to Liverpool bodyer.. Det er alt;)

Men begynner vel å snuse litt på utstyr snart.

 

Fikk vite at det kommer en gutt til oss, så da blir det litt enklere å handle inn.

Vi kommer ikke til å bruke veldig mye penger på nytt utstyr denne gangen. Var mer opptatt av dette med første jenta;p Er 3.mann dette.

 

Vi kommer til å arve seng, bilsete og vogn. Vi vet at dette er pent brukt og fin stand. Men madrasser kommer vi til å kjøpe nytt.

Klær blir det nok litt av, og litt leker etter som babyen vokser til. Stellematte trenger vi og.

 

Ellers så skal jeg ikke ha vippestol eller lekegrind. Egentlig trenger babyen ikke så mye stæsj;) Men gode hudpleieprodukter er et must!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke handlet inn noe som helst ennå, å kommer nok til å vente leeenge før jeg gjør det :-) Her kommer det en liten prinsesse, å siden den "store" prinsessa vår er 16 mnd nå - så har vi jo det aller meste fra før :-)

 

Litt nye flasker/smokker, seng, trille (til storeprinsessa, lilleprinsessa får vognen) og kanskje noen nye klær står på tapeten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har fått det meste av det vi trenger av venner og bekjente, besteforeldrene sponser vogna, så nå er det egentlig bare litt småting igjen å kjøpe. Dette er jo første barn, men så lenge ting er pent brukt så gjør det meg ingenting å arve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 2. gutten som kommer hos oss så vi har mye. Blir 2,7 år imellom så det blir mye å arve. Vi kommer til å kjøpe en tripp trapp stol med dette nye nyfødtsetet slik at vi kan sitte sammen rundt bordet alle sammen. Husker jeg syntes det var litt stusselig og tungvindt å ha babyen i vippestol på gulvet eller over hele bordet sist.

Ny madrass blir det og muligens ny sprinkelseng om ikke eldstemann har byttet innen den tid.

Litt smått med klær kommer vi til å kjøpe og har allerede kjøpt noen smokker og MAM flaskesmokker i tilfelle det blir flaskemating denne gangen også.

Skal kjøpe Ergobaby bæretøy også. Har Babyhawk men syntes det var lettere å feste Ergoen for meg i tillegg til at den har sovehette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ei frøken som blir 2 år 2 mnd før termin. Så vi har det meste. Men denne gangen så venter vi en gutt, så noe nytt blir det. Men jeg er nå bare 20 uker på vei. Og har ikke tenkt til å starte med innkjøp ennå da vi har mistet en gutt i uke 22 før. Men så fort vi nærmer oss uke 30 så blir det handel på det meste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...