Gå til innhold

mistet en av tvillingene i uke 18 :´(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er nå 20 uker gravid med en av tvillingene, en gutt. Jenta er forts i livmor men død, og jeg går jevnlig til kontroll for at gutten klarer seg bra. Er det flere som har opplevd dette og som det har gått bra med?

 

Anonym poster: 05ea9845ea6d40b0de69e8bf45bc3e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Er en nabo av meg som "mistet" den ene tvillingen i uke 22, hun fødte dem i uke 31 og det gikk/går bra med den andre.. Må være tøft å ha et slik svangerskap..Sender deg mangen lykke ønskninger om at alt går bra med gutten din..

 

Anonym poster: 4787e2d886b0718d4f4763d1a09fcbf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en venninne som mistet en av tvillingene sine.. Det har gått veldig bra med den andre av dem :) krysser fingrene for at det går veldig bra med gutten din, og sender deg mange gode tanker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Vi har en flott tiåring som det gikk veldig bra med, på tross av at vi mistet den eine tvillingen i uke 13 eller 14. Han blei født med keisersnitt en måned for tidlig etter to uker på sykehus med svangerskapsforgiftning. Et heilt forferdelig svangerskap, store deler av det med "beina høyt", men som sagt en flott gutt i dag, verdens beste humor, han spiller gitar og er skikkelig kreativ, klarer seg på skolen, har tatt igjen jevnaldrende på vekstkurva. Kan ikke forestille meg livet uten ham! 
 

Jeg husker at vi fikk veldig god oppfølging på sykehuset, ultralyd omtrent annenhver uke, det verste var å se den andre og alle tankene. Hadde blødninger mange ganger og var sikker på at NÅ... nei, nå... gikk det galt igjen - heldigvis var han en vilter krabat, så etter hvert lærte jeg meg å ikke få heilt panikk av litt rosa. Jeg har til og med sett ham stupe kråke på ul. ;-) 

 

Jeg ser nå at du postet i januar, så jeg håper du sitter med en liten skjønning i armene akkurat nå! :-) 

 

*Ønsker deg alt godt* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...