Gå til innhold

Trillinger planlegges født uke 32


snart3-4-5barnsmor.87

Anbefalte innlegg

Jentene mine har stoppet opp 2/3, har så godt som sluttet vokse. Jeg skal inn og få andre del av lungemodningen i morgen, for å gi dem beste forutsetninger.

Jeg skal inn tirsdag for å planlegge snittet, og hva jeg kan forvente.

 

Hvor små er " for små" minsta mi er litt over 1200 gram. Noe jeg synest høres utrolig lite ut, da største er over 1800 gram.

 

erfaringer? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1200 gram er veldig lite, men på den andre siden barn som har veid 500 gram og i tillegg mye yngre har klart seg uten store men så da er 1200 gram ganske mye i sammenlikning :)

Og dessuten er jo trillingene dine ganske langt ut i svangerskapet og det burde gjøre sjansene for å klare seg være veldig gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1200 gram er veldig lite, men på den andre siden barn som har veid 500 gram og i tillegg mye yngre har klart seg uten store men så da er 1200 gram ganske mye i sammenlikning :)

Og dessuten er jo trillingene dine ganske langt ut i svangerskapet og det burde gjøre sjansene for å klare seg være veldig gode :)

 

Takk :-) ja og nå med lungemodnings sprøyte innabords, håper jeg de også er et pluss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lite, men antall uker i magen er myye viktigere enn størrelsen. Lungemodningssprøyte er også bra! Lykke til, det går nok helt fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lite, men antall uker i magen er myye viktigere enn størrelsen. Lungemodningssprøyte er også bra! Lykke til, det går nok helt fint!

 

Takk :-) bare dager i gjenn nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til. Har selv vært inne å fått lungemodning til mine to. Det er 1800 og 1900 gram. Trodde de skulle konne forrige helg, men ting roet seg.

Fikk vite at de telte antall gåtte uker like mye som vekta. Dette kommer nok til å gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å si at det er ikke alltid vekstmålingene stemmer. For 2 uker siden veide jenta 1300 gram og gutten 1600 gram. Nå er hun størst med 1900 og gutten 1800.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at det er ikke alltid vekstmålingene stemmer. For 2 uker siden veide jenta 1300 gram og gutten 1600 gram. Nå er hun størst med 1900 og gutten 1800.

 

Bra! Er utrolig spent på i morgen. Nå sprekker jeg en del, så antar dem ar vokst siste dagene :-) masse lykke til du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...