Gå til innhold

Hvem har født??


VestlandsPrøver

Anbefalte innlegg

Ser at det iallfall har kommet en baby til nå, men er det flere som har nedkommet?? Hadde vært kjekt med en liten oversikt her inne!! Selv venter jeg bare på at det skal skje noe snart! 37+0 på mandag så da må han bar komme når han vil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter fortsatt ja, og blir nok å gjøre det en stund enda, 36+5 i dag... Men han kan godt bare komme nå snart for min sin del, stort sett alt klart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37+2 idag, men håper han/hun venter litt til... hadde siste arbeidsdag på fredag og har en del forberedelser planlagt til neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har født :-) Hadde termin 07.02. Men blei satt igang pga svangerskapsforgiftning..så lille Hermine kom 13.01.13 med sine 2542g og 48cm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer Løvemamma:) går her å vagger jeg med de to guttene i magehuset;) 35 uker nå, så de kan egentlig komme når som helst, veldig rart å tenke på!! ul om en uke, så får vi se om vi blir noe klokere av det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei det er bra det:) lurer på om det blir Mikkel og Gustav:)

Flotte navn:-) du e heldig som får velge til to :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ikke vært her inne på aldri så lenge, men jeg har blitt mamma! :) Olav ble født 4.januar, i uke 35 (termin 8.feb). 2080 g, 46 cm og 34 cm hodeomkrets. Kjempefin fødsel, startet med vannavgang. Aktiv fødsel ca 1.5 time! Olav hadde litt vann på lungene og lå et døgn med cpap for å få hjelp med pusten. Så var han et døgn i lysbehandling for svak gulsott, men fikk etter 7 dager bli med oss hjem! Vi får oppfølging hjemme for å følge med at han går bra opp i vekt, og har mulighet til å gi melk via sonde hvis det trengs. Heldigvis spiser han godt selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår kom 10/1, termin 9/2. Haste ks pga alvorlig svangerskapsforgiftning med hellp. 2510 g og 45 cm:) Han er ikke så flink til å spise enda, sovner fort, så han har gått en del ned i vekt, og sliter med å få den opp, ellers er han frisk og rask :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Lille nurket vårt kom til verden natt til i dag :) Hun var 3265 gr og 49 cm lang. Uke 38+5, termin var 9. februar. Godt å være ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole ble født 25.1 :) (menstermin 8.2, ul-termin 16.2). Han var 3130 g og 49 cm :) Skjønte ikke jeg var i fødsel før helt på slutten, så fikk det travelt med å komme oss på sykehuset :P Han kom 25 min etter vi kom fram, av med buksa og presse han ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

va visst kommet noen bebiser her ja! Gratulerer så masse til alle sammen!! Nå er jeg 40+5, men bebisen lar vente på seg enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har født:) 21 januar kom guttene, uke 36+0 :)

Hvordan går den nye tilværelsen som tvillingmamma da Monky?? Spennende! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ele!! skjønne du, hvordan går det med deg?? går fint her, de legger heldigvis på seg i rekorsfart og har fått litt bollekinn tilogmed, til å spise på;) men hektisk?? jepp!! puh! prøver å ta en dag om gangen men gleder meg liiiitt til de kan spise litt skjeldnere om natta;)

når var termin din igjen?? 7 feb eller er jeg på viddene?? ;)

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ele!! skjønne du, hvordan går det med deg?? går fint her, de legger heldigvis på seg i rekorsfart og har fått litt bollekinn tilogmed, til å spise på ;) men hektisk?? jepp!! puh! prøver å ta en dag om gangen men gleder meg liiiitt til de kan spise litt skjeldnere om natta;)

når var termin din igjen?? 7 feb eller er jeg på viddene?? ;)

<3

Hehe, ja, det skjønner jeg godt, det går vel med en del timer til amming om natta også ja regner jeg med! Rekker du egentlig spesielt mye annet? Eller spiser de samtidig?

Jeg hadde termin 5. februar, altså 5 dager på overtid nå og ingenting tyder på at det det er fødsel på gang enda så belager meg på overtidskontroll på tirsdag nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke så mye melk så her går det i flasker med nan og pumping v siden av, men har funnet ut at jeg må slutte m pumpen, d tar så mye tid og det blir ikke verdt det når det blir så lite:( de spiser samtidig, foreløpig tar vi de sammen, men øver litt på å mate begge på en gang;)

åå stakar deg!! blir kanskje snart stripping på deg da? har hørt d ofte hjelper.. lykke til hvertfall, kan skje når som helst!!1

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke så mye melk så her går det i flasker med nan og pumping v siden av, men har funnet ut at jeg må slutte m pumpen, d tar så mye tid og det blir ikke verdt det når det blir så lite:( de spiser samtidig, foreløpig tar vi de sammen, men øver litt på å mate begge på en gang;)

åå stakar deg!! blir kanskje snart stripping på deg da? har hørt d ofte hjelper.. lykke til hvertfall, kan skje når som helst!!1

<3

Vell, det er jo ikke så veldig dumt med flaske når det er to da, da er det vel litt enklere å få mer hjelp?? Mate begge på en gang høres i alle fall avansert ut, men jeg er sikkert på at du får teket på det kjapt! To små, du må jo bli supermom du! ;)

 

Satser på at det skjer når som helst nå, men det går helt greit med ventinga enda også da, bortsett fra at jeg har fått svangerskapsdiabetes, så dietten er dritstreng og dritkjip, teller nå dag 22 uten godsaker, DET er hardt for meg vettu!! hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja absolutt lettere å få hjelp;) er fortsatt litt klønete med dobbelt matingen, men får vel dreisen etterhvert håper jeg!

jeg spiste godteri som bare rakkern på slutten så skjønner godt du sliter, man trenger liksom den ekstra energien man kan få!!

du er flink;) hold ut, en premie er nær... tenk lille Henry, sååå gooood:) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...