Gå til innhold

Hei tønsbergdamer + omegn! :D


Blæddieblue

Anbefalte innlegg

Vi treffes på cafe With i storgata i Tønsberg kl 12 mandag 14. januar :D Velkommen alle gravide som vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aprikos Syltetøy

Så morro :) Fikk jeg faktisk litt lyst til! Har begynnt i perm nå og er igrunn bare hjemme og kjeder meg om dagen :P Er dere en gruppe som har møttes før der eller er det bare nye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro :) Fikk jeg faktisk litt lyst til! Har begynnt i perm nå og er igrunn bare hjemme og kjeder meg om dagen :P Er dere en gruppe som har møttes før der eller er det bare nye?

 

Vi er noen som har møttes fler ganger, noen 2 ganger og så veit jeg om ei til som er ny som kommer :-) Ingen av oss kjenner hverandre godt. (Enda) =) Kjempekoselig om du blir med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så typisk at jeg så denne nå....kvelden etter dere har møtes alt! hehe, får håpe det blir en mulighet neste gang igjen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

JEg er også litt treg ser jeg...jeg er også gira på treff/facebook gruppe eller noe... Termin juni..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg er også litt treg ser jeg...jeg er også gira på treff/facebook gruppe eller noe... Termin juni.. :)

 

slenger meg på her jeg også. er 28 uker og int i å bli kjent med flere mammaer i nærområdet....el er jeg for gml? 42 og godt humør;) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

JEg nærmer meg 36 så syns ikke alder er så viktig oppe i det her:)

 

Hei! Bli med på treff på jordbærpikene på Farmandstredet tirsdag kl 12 da :) Der skal 3-4 andre gravide damer møtes! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så ik den før nå. Er dere m i vestfoldmager på Facebook?

 

nei, fant ikke gruppa heller når jeg søkte etter den... hvordan går det med deg? født? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ca tre uker igjen... Du da? Vestfoldbaby 2013 heter gruppa skal være mulig å finne på Facebook:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...