Gå til innhold

Noen som har fjerna silikon etter amming?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen her som har fjerna silikon? Jeg gjorde det for en uke siden etter 6 år med innlegg. I denne tiden har jeg ammet to barn.

Innleggene ble satt inn pga dårlig selvbilde, i håp om at å fylle bh-størrelse A ville gjøre det bedre. Jeg tok de bort pga at jeg aldri har følt meg konfortabel med de. Sitter med litt blandede følelser nå. Har ikke tatt av bandasjen, men jeg ser jo at det er "ingenting" der nå..

 

Anonym poster: 0b3b481dc87fbf423721775a06564c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk silikoninnlegg for 6 1/2 år siden og har elsket brystene mine siden <3 Følte meg endelig som en kvinne. Fullammet førstemann i 6 mnd uten problemer, men nå et år senere har den ene protesen innkapslet seg. Er nå gravid med nr 2 og etter at jeg er ferdig med ammingen der og ting har roet seg så kommer jeg til å bytte ut innleggene. Komemr aldri til å fjerne dem da jeg hatet meg selv med bare to små rosiner på min str 38-kropp... Men om du aldri har vært komfortabel med innleggene så er det jo bare bra at du har fjernet dem.

 

Anonym poster: 166beea5bc2bd24a164d94cc8a40412d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...

Noen her som har fjerna silikon? Jeg gjorde det for en uke siden etter 6 år med innlegg. I denne tiden har jeg ammet to barn.

Innleggene ble satt inn pga dårlig selvbilde, i håp om at å fylle bh-størrelse A ville gjøre det bedre. Jeg tok de bort pga at jeg aldri har følt meg konfortabel med de. Sitter med litt blandede følelser nå. Har ikke tatt av bandasjen, men jeg ser jo at det er "ingenting" der nå..

 

Anonym poster: 0b3b481dc87fbf423721775a06564c6d

Hei! Hvordan går det med brystene dine? Er der forsatt "ingenting" eller forandret de seg og du vart fornøyd?

 

Anonymous poster hash: 32b1c...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...