Gå til innhold

Ordinær UL i dag :-)


Nosferia *gravid med nr.2*

Anbefalte innlegg

Hei flotte damene!

 

I dag var vi på ordinær UL, og terminen ble flyttet en hel dag (hehe) til 11.juni.

I magen min befinner det seg en liten jentebaby :-) Så da får lille tulla vår på (nå) 15 mnd. en lillesøster <3 Alt så bra ut med lille knøttet :-)

 

Hvordan er status på dere andre som har vært på ordinær UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig med en liten jente :) Gratulerer:)

 

Vi hadde ordinær ultralyd forrige uke, terminen ble flyttet fra 13 til 12 juni. Alt så heldigvis kjempebra ut med den lille :)

 

Jordmor så kjønnet, men vi har valgt å ikke vite, så vi må leve i spenning i noen mnd til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde også ultralyd i forrige uke. Termin ble flyttet fra 9. til 5. juni, som er den terminen jeg hadde før tidlig ul.

 

Alt så bra ut, og det så ut til å være ei jente som bor der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på ordinær UL i går. Termin ble flyttet fra 01. til 8.juni. Ellers var det visst ingen tvil om at det var ei frisk lita jente som bor inne der. Fikk masse fine bilder, og gleder oss om mulig enda mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på ordinær ul i dag.. Vi fikk se en frisk stor gutt.. Terminen ble flyttet fra 15 juni til 10 juni.. Vi fikk også vite på ul 12+4 at det var en gutt, men greit å få det bekreftet nå også.. Mn kan jo ikke være 100% sikkert så tidlig.. Men det var ikke noe spørsmål om dette dag.. Godt synlig der han låg og viste seg frem. Hehe.. Så da blir vesla her storesøster ca 1-2 mnd etter hennes 2 års dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært på OUL i dag, termin ble flyttet til 22.juni og det er en liten gutt som gjemmer seg i magen. Åh, som jeg gleder meg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg var på ordinær UL 30.januar alt ser fint ut og det blir ei lita jente siden jordmor så og forklarte at her ser hun kjønnslepper :)

UL termin blir 29.06.13 men blir spennende om det kommer før eller etter terminen barnet velger selv når :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...