Gå til innhold

Presentasjonstråd!


To ute! :)

Anbefalte innlegg

Jeg lager en presentasjonstråd, jeg! :) Så, hvem er du?

 

Jeg er gravid med nr 2 og har foreløpig termin 7.sept. Eldstemann er ca 2,5 år og begynner å bli klar for å få småsøsken nå.. :) Denne gangen kjenner jeg symtomene herjer i kroppen min, forrige gang kjente jeg lite før i uke 8. Jeg er spent på hvordan dette svangerskapet vil bli, men jeg gleder meg! <3 Nestemann blir forøvrig tidenes beste burdagsgave. Jeg fyller 30 år kort tid etter termin. *Håper alt vil gå bra!*

Endret av Gjør plass til en til!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Jeg er 31 år og gift, og dette er vår første. Utrolig spent, nervøs... you name it! Foreløpig termin er 4.september.

Har ikke så mange symptomer enda, men har merket godt de siste dagene at "noe er på gang". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 her og, dette blir andremann. Har en datter på 1,5.

Foreløpig termin 7.september. Bomma jo litt på barnehagefristen da, vi får satse på søskenprioritering :-)

 

Jeg har ikke så mye symptomer, flyr litt oftere på do enn før, og har vært litt svimmel og kvalm. Men hvor mye av det som er innbilning kan man jo aldri vite. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er 36 år, gift og vi venter vårt 3. Barn. Gutta er ca 2,5 og 4 år og vet ikke noe enda. Jeg har vært klar på at jeg ønsker meg tre barn hele tida mens mannen min synes det er bra med to også. Litt skrekkblandet fryd her, selv om jeg gleder meg veldig til å ha en baby igjen da. Foreløpig termin er 12. September.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 år, venter vårt 3. barn. En på 3,5 og ei på snart 1 år fra før. Lurer noen ganger på om dette er lurt, siden vi holder på med mye nattevåk og jeg er i utgangspunktet sliten. Men ønsket om en til var så stort, og vi kunne av forskjellige årsaker ikke vente lenger om vi skulle ha en til.

 

Veldig kvalm og ekstremt hormonell ;-)

 

Foreløpig termin er 1. september. Skal på første ultralyd om en uke, håper alt er bra. Har mistet en del ganger før, så tar ingenting som en selvfølge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år og håper på at gubben i huset kan få ut fingeren så jeg også kan skrive gift ;)

 

Gravid med nr. 2 som ut i fra mine beregninger skal komme 5. september. Har en gutt på litt over 2 og merker vilt mye mer til denne graviditeten denne gangen en jeg gjorde sist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 27 år, blir 28 til sommeren, har samboer og to felles barn; gutt på 7 år og jente på 4,5 år :)

 

Veldig klar for nr.3 og gleder oss skikkelig! Gleder meg kanskje mest til å fortelle ungene og resten av familien om det ;)

 

Termin er vel 11.september ;)

 

Har mange symptomer egentlig, men ingen veldig slitsomme enda. Har tyngre og ømmere bryster, kynnere ved fysisk aktivitet, tisser OFTE (det begynte i slutten av forrige uke), og er trøtt! Litt småkvalm på morgenen da, og svimmel av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34,samboer. 2 barn fra før- 6 og 4 år. Veldig uplanlagt graviditet så vi går litt rundt og skjønner ikke helt hva som traff oss gitt. Foreløpig termin er 19.sept. Blir spennende. Har en øm "tennisball" i magen, småkvalm, sensitive pupper, oppblåst (ser ut som jeg er 3 mnd allerede...) og småsvimmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart 27, samboer og venter vårt første barn! Blir kjempe spennende, har regna ut termin 16 september... ! Er foreløbig i fin form og det håper jeg fortsetter:-) Lykke til alle sammen!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia.

36, 2 barn ( 3 og 5;)

Håper vi er klare for Nr 3, det blir i så fall siste;)

Jeg og har regnet ut foreløbig termin 16.sept.. Men typisk overtidsperson!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg og samboern 23 år, og han er sønn på 16mnd fr føt :) Han har bursdag den 31.aug (han hadde termin den 14.sept) og nå er foreløpig termin på spira 07.sept, så dette kan bli spennende :) ingen av dem var spesielt planlagt ( spes 1.mann, siden jeg gikk på p-piller, men han var veldig velkommen ) nå har vi gått under, "skjer det, så skjer det" i og med at vi ikke har brukt noe prevansjon.

 

Jeg har mye hodepine/kvalme og utrolig ømme pupper.

 

Jeg fannt d ut igår, og er nå 5+6.. men har ikke fortalt samboern det enda, i og med at jeg husker hvilket sjokk d var for han sist :P så jeg gruer meg litt til han kommer hjem fra turnusen sin (dette er noe jeg vil fortelle face to face og ikke over tlf:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Flytter inn her jeg også :) Testet positivt idag og er i grunn litt i sjokk for hadde ikke trodd vi skulle treffe på første prøving ;) sist gikk det på 2 forsøk :) Jeg er 27, gift og har en nydelig sønn som er født 20 april 2012. så blir to tette her akkurat som planlagt :D Termin ca 18 sep :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 26 år, gift og venter en noe uplanlagt nr. tre :-) Vi skulle ikke prøve før i april, men her snek det seg en inn likevel. De andre barna våre er 3 og snart 6 år. Termin er 13. september, tre dager før mannen fyller 35 :-)

Jeg kjenner lite til graviditeten foreløpig. En del murringer, men ellers lite. Det kan bare holde seg unna for min del, men erfaringsmessig så skal det komme både kvalme og bekkenløsning og diverse andre plager etterhvert... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30, gift, og har to barn. En på 5,5 og ei på snart 4. Vi har alltid hatt lyst på 3 men hadde lenge nok med de to vi hadde. Vi bestemte oss nokså impulsivt for å gå for nummer 3, og det klaffet. Spennende tid. Termin er 20 sept. Ikke de store plager ennå, kjenner bare at noe foregår der nede/ slags murring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Siden HCGprøvene mine er fine så tør jeg å presentere meg..

Vi venter gull nummer to og hååper det klamrer seg fast helt til september. Foreløpig termin er 18. Jeg er 24 år og bosatt i Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 33 år, og har to små på 3 og 6 fra før. Nr tre kommer til sensommeren, termin 2. september, men siden jeg skal ha KS så blir det vel augustbarn likevel.

Bor i Akershus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 37, og dette blir nr 2 med samboeren min.

Førstemann er blitt to år, så dette blir perfekt.

 

Har blitt gravid med prøverør begge ganger, så veldig planlagt og etterlengtet. Vi bor i Oslo, og har foreløpig termin 15 september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 35 og venter nr 3. Har to barn i barnehagealder fra før, og lillebror eller lillesøster bar sterkt ønsket og planlagt :) Bor i Akershus.

 

V gleder oss til 21. September!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 31, gift, bor i Akershus. Gravid på første forsøk etter SA i desember. Allerede vært på ul grunnet smerter, og legen lurte på om det kunne være to?!?

 

Usikker på termin, men rundt 16. september kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 31, gift, bor i Akershus. Gravid på første forsøk etter SA i desember. Allerede vært på ul grunnet smerter, og legen lurte på om det kunne være to?!?

 

Usikker på termin, men rundt 16. september kanskje?

 

Oj, så spennende om det er to da!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg er 40 år og mamma til skatten vår på snart 6. Jeg er gift, fra Tromsø, men bor i oslo. Termin ca 25. september;)

 

Er også englemamma til lille Rose som kom stille til verden i uke 21, 25. januar 2012. Har hatt 4 sa/ma og håper så indelig at det skal gå veien for oss denne gangen!! Krysser alt jeg har!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;) Jeg blir straks 30 år og bor i Vestfold. Samboer og har en gutt på 2 år fra før. Ser ut som om vi blir en til rundt 17. september ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart 27, samboer og venter vårt første barn! Blir kjempe spennende, har regna ut termin 16 september... ! Er foreløbig i fin form og det håper jeg fortsetter:-) Lykke til alle sammen!:-)

 

hei, hvor bor du? ønsker kontakt med førstegangsmammaer i oslo=)har også foreløpig termin 16.09 og prøver å ikke glede meg for mye enda da det er så tidlig.. (selv om det selvfølgelig er heelt umulig..!) ikke noe dårlig bortsett fra litt sår i ryggen og ømme bryster.

er snart 29 og nyforlovet med min fantastiske samboer gjennom 5 år, lever for tiden i en lykkeboble jeg håper aldri sprekker=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...