Gå til innhold

Sommerbaby 2013 i Drammens området!


sommermammax3

Anbefalte innlegg

Kanskje vi snart skulle fått til ett treff i Drammen for oss som bor i nærheten.

Spennende å se hvor mange vi er.

 

Så alle som føler at de tilhører sommer mnd kan være med :)

 

Jeg er har termin i juli. Dette er mitt 3. barn :) Jeg bor i Øvre Eiker, er 30 år og jobber som ped.leder i barnehage!

 

Håper mange er interesserte å at vi blir en flott gjeng!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bli gjerne med.venter tvillinger 25.07 etter lang og tøff prøveprosess på 4 år. Har en jente på 6 fra før. Jobber som sykepleier på sykehjem. Og er pilates instruktør på kvelden. Er gjerne med på treff så lenge det ikke faller på mandager og onsdager. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg bli gjerne med også. Terminen min er 06.04, her ei jente på 4 år fra før. Jobber som vikar i barnehage. Har mye tid nå. Jeg bor i Horten, og er 25 år:)jeg har bodd i Norge 2 år nå . Jeg vil gjerne ha kontakt med tvillingmødre.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er også med :) Har termin 30. juli. Er 28 år, fra Konnerud, og har ei jente på 2 fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg blir også gjerne med på treff! :) Venter #3 i begynnelsen av august. Er 35 år jobber som markedsansvarlig i en bedrift som driver med kosttilskudd. Gift og har 2 jenter fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei!

 

Har det blitt noe møte i februar? Jeg venter ei jente med termin 18. Juli. Hadde vært gøy å møte andre vordende sommermødre ;)

 

Jeg bor på Øren i Drammen og jobber som ped. leder i en barnehage på Konnerud.

 

Ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da setter jeg opp ett treff forslag på en egen tråd, siden flere viser interesse!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...