Gå til innhold

Termin 2013 i Bodø


Tsol83

Anbefalte innlegg

Hei! Har prøvd med to andre innlegg her, men ser ut til ingen svar... Håper det er noen i Bodø området som kunne tenke seg BIM treff, hadde vært artig :) Så Bodødamer skriv inn her om det er interesse :) Har selv termin i Juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Skulle gjerne, men da jeg bor et godt stykke fra Bodø !

Men det er nermeste sykehus for meg, så jeg skal føde der ja :)

Har termin 18.juni 2013 med ei jente <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi gleder oss masse, her er vår første :) Som regel kommer det ikke på terminen, hvertfall har ingen i min fam fått til termin, endten har dem født før eller etter! Så vi får se :)

Når pakker man bag til fødselen? 1 mnd før eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her pakket vi bag en halv time før vi dro til sykehuset :P Jeg levde i fornektelse å trodde ikke noe på at jeg kom til å bli lagt inn på føden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke noe stress her, siden jeg hadde gått med rier i nesten ett døgn før vi dro på sykehuset :P Og det tok enda over ett døgn fra jeg ble lagt inn til ungen kom ut >.<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jepp, her ble bagen pakket like før vi skulle dra på sykehuset. Ble ingen stress for meg, men tror kanskje mannen syns det ble litt mye å skulle få med eg alt jeg fortalte til han ;) Vi bor heldigvis ikke langt unna sykehuset, så da kan man få det man trenger etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Termin i august her :) Bor i bodø og er gjerne med på barn i magen treff :)

 

Hei! Har ei facebook side du kan være med på om du vil. Den er for oss Bodødamer med termin i sommer, og evt vår/høst. Den heter sommerbaby 2013. Kanskje du allerede er der? Den er lukket så bare de som er med der kan legge til nye. Så om du vil kan jeg legge deg til, men må¨da bli venn på facebook for å kunne legge deg til den gruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Jeg har termin i midten av september, og er veldig gjerne med på treff!! Kjenner ei som har termin i juli, så skal prøve å få henne med :) :) Kan du legge ut link til facebook-siden? Finner bare "sommerbaby 2013 Eiker og omeng", men d sier nok mer om hvor "god" jeg er til å lete hehe :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har termin månedskifte aug/sept. Er nyflyttet til Bodø og vil gjerne være med på barn i magen treff :)

Endret av hensolb81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i august her :) Bor i bodø og er gjerne med på barn i magen treff :)

 

Hei! Har ei facebook side du kan være med på om du vil. Den er for oss Bodødamer med termin i sommer, og evt vår/høst. Den heter sommerbaby 2013. Kanskje du allerede er der? Den er lukket så bare de som er med der kan legge til nye. Så om du vil kan jeg legge deg til, men må¨da bli venn på facebook for å kunne legge deg til den gruppen.

skal sjekke om jeg finner siden. . Du kan jo sende meg navnet ditt på privat melding her inne slik av jeg kan legge deg til som venn :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin i slutten av oktober, så er jo lenge etter dere andre. Så et treff må ikke være ennå for min del, er ennå hemmelig at jeg er gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Jeg fant aldri "sommerbaby 2013", så jeg har laget ei ny gruppe på Facebook :) Den heter BIM Bodø sommer-høst 2013 :) Tenker den kan være for de med termin fra juli og ut året??

 

Håper jeg ikke har tråkket noen på tærne ved å lage ei ny gruppe - det var i allefall ikke meningen :) Har bare såååå lyst på treff :) :) Så kan vi evt slå sammen de to gruppene dersom den andre gruppa dukker opp :) :)

 

&init=quick&tas=0.5287635369628865#!/groups/161553417337921/"]http://www.facebook.com/search/results.php?q=sommerbaby%202013&typeaheadResults=[%22194819983975175%22]&init=quick&tas=0.5287635369628865#!/groups/161553417337921/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at det er fint LykkeligeMeg ;) MEN det står at alle kan se gruppen og hvem som er medlem, og det er ennå hemmelig at jeg er gravid så jeg venter med å melde meg inn :) Har laget et bokmerke for gruppa så skal huske det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme vile jeg ha gjort :) :) Vi ønsket også å holde det hemmelig til vi hadde passert den magiske grensa :) :) Velkommen skal du være når den tid kommer!! :) :)

 

PS: Jeg så på innstillingene for jeg synes heller ikke det er nødvendig at alle skal kunne se hvem som er medlem :) Men fant ut at skulle vi unngå at noen så hvem som var medlemmer så måtte vi sette gruppa som "hemmelig" og da vil ingen kunne finne den i et søk (for å melde seg inn) :/ Hmf, det hadde vært bedre om du og jeg fikk bestemme innstillingene thi-hi :) :)

Endret av LykkeligeMeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Skulle gått an å finne det i et søk uten å kunne se medlemslista. Jeg er også redd for at det dukker på i news feeden til mine venner ".......... har meldt seg inn i gruppa ....." og så vet alle det uten at mine foreldre vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå! Artig med så mange som har lyst på treff :) Jeg kaget gruppa sommerbaby 2013 hemmelig nettopp for å unngå at andre skulle se hvem som ble medlem der. Men det er dumt at ingen kan finne den, for den dukker ikke opp når man søker. Jeg kan godt legge dere til gruppa, men må da evt få navn på pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler ikke på facebook så jeg sier i fra når jeg vil bli medlem, blir VELDIG dumt hvis svigers får vite at jeg er gravid via facebook. Fortalte det til mine foreldre i går, så er ikke kjempe lenge til det ikke er hemmelig lenger, svigers skal vi møte til helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

 

Hadde dere et hyggelig treff?

 

Jeg har termin i november og vil gjerne være med på treff, men jeg er ikke på Facebook, så da blir det kanskje vanskelig med info.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Hadde dere et hyggelig treff?

 

Jeg har termin i november og vil gjerne være med på treff, men jeg er ikke på Facebook, så da blir det kanskje vanskelig med info.......

 

Du kan jo lage en facebookprofil uten å være aktiv på resten av facebook, bare joine gruppen og være aktiv der. Skjul profilen din fra søk så ingen kan finne deg og blokker andre få å kunne sende deg venneforespørsler.

 

Bare et forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...