Gå til innhold

Jippi januar :)!


linnsukkerspinn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, lykke til :) her må jeg nok smøre meg med tålmodighet enna 25 dager til termin :/ skulle gjerne bare hatt han ut :))!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig! ;)

Termin 27, men ut kom han 1. Har nok arvet mors tålmodighet.. ;) Men veldig glad han valgte riktig side av midnatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter enda! Har termin i morgen, men det ser ikke lovende ut. :S

 

Så får vel bare smøre meg med tålmodighet og instille meg på å gå over tiden. *sukk* Er så lei av alle vondtene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke skjedd noe mer her heller... Tak i magen i dag tidlig, men stoppa visst opp... Kjenner jeg er rastløs nå, og vil bruke kroppen min til fysisk jobb! Men er igjen litt av dagen enda, så er vel håp enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin den 15 og er blitt skikkelig utålmodig :/ Sover dårlig og alt er slitsomt. Blir kun lette middager framover, for er slitsomt å stå rolig lenge av gangen. Håper han snart kommer! Har masse kynnere, noen med tak nederst i magen som er skikkelig ubehagelige. Og synes han har blitt litt roligere enn vanlig, men så lenge jeg kjenner han en gang i mellom så stresser jeg ikke. Var på ul i går og da var alt bra, bortsett fra at han har passert 4 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...