Gå til innhold

kasper hadde det travelt :)


camilla86

Anbefalte innlegg

hei :)

 

ikke vært den mest aktive her inne..mest bare vært å lest! :)

 

hadde egentlig termin 17 feb,men lille kasper fant ut at han skulle ut den 17 des.

siden nr 2 kom 5 uker før tiden sist så regnet jeg med at det kunne være en mulighet for tidlig fødsel denne gangen å,men hadde aldri trudd han skulle komme før jul...9 uker før tiden :/

 

alt gikk fryktelig fort..ble sendt i hui og hast med ambulanse og helikopter for å rekke fram til sykehuset før han meldte sin ankomst...fikk riehemmende og lungemodnings sprøyter på turen..godt var det for han kom ut rett etter ankomst på sykehuset.

så den 17.12.12 kl 23.56 kom en vakker gutt på 1763g og 43 cm ut :)

med seiershette og som stjernekikker :)

 

alt har gått bra så langt..han er en sterk gutt! :) vært 15 dager på sykehus allerede å blir vel fort en del uker til..ble en spesiell jul og nyttårsfeiring i år,men så lenge lillegutt har det bra så er det det beste!

 

litt rotet skrevet,men håper dere forstår noe av det :)

 

så vil jeg bare ønske alle et riktig godt nytt år!!! å nyt den siste tiden godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi! Det var en med hastverk ja! Så bra det går bra med dere :) Gratulerer så mye med gutten! Får håpe dere slipper å være på sykehuset alt for lenge. Hvordan puster han da?

Kjenner jeg begynner å være litt utålmodig nå, 5 uker igjen, men etter å ha lest om gutten din så skal jeg være takknemlig og la han være i magen noen uker til :) Fortsatt godt nyttår til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk :)

 

jeg begynte også å bli små lei..men nå skulle jeg ønske han kunne holdt seg inne noen uker til!! :)

 

vi rakk bare en lungemodnings sprøyte,men han slapp å ha pustehjelp etter litt over ei uke!

får fortsatt medisiner for å bli mer moden i lungene.. har enda sånne "stopp" men blir mindre av de for hver dag som går :)

 

regner med vi må være her ut januar ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...