Gå til innhold

Klør under armene..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Klør helt sykt under armene.. ikke hele tiden, men noen ganger, og da vil jeg klø MYE!! Er blitt ganske rød.. det er en stor avlang rød flekk og noen småflekker.. begynner å bli samme under andre armen.. jeg bruker jo samme klær, deo osv som før.. Hva kan dette være??!!??! har vært slik ihvertfall en uke..

 

Anonym poster: 397d6bb8f034b7d7dc417acfa0046b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du ikke tåler deodoranten din lengre? Jeg er slik, bruker jeg en deodorant for mye får jeg eksem av den og begynner å klø. Men så har jeg veldig følsom hud da. Heldigvis svetter jeg svært lite, så har ikke så behov for deodorant. Bruker nå kun deodorant om jeg skal ut på noe. Går jeg bare hjemme en dag, har jeg det ikke på meg, da ender jeg opp med mega store, kløende og sviende eksemflekker under armene og nedover på siden :( Prøv å bytt deodorant og se om det hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

De fleste deodorantmerkene har de siste årene endret oppskriften og økt 'virkningstiden' fra 24 timer til 48 timer eller mer. Etter de endret begynte jeg også å klø som f. Har måtte testet en haug med varianter og har endt om med en apotekvariant til blodpris. En mildt parfymert damedeo av alle ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...