Gå til innhold

Nå har vi kommet godt ut i desember dere... Hvem har fått baby?


:o) :o) :o)

Anbefalte innlegg

14.12 kom vårt lille gull. Hun kom som et skudd om natten. Fødselen startet med vannavgang kl 00.30 ca. Riene begynte ca en time etter, og kl 04.41 var hun ute. Nå nyter jeg dagene frem mot jul... Føler meg som verdens heldigste mamma med 3 fantastiske barn :) Lever vel litt på skyene om dagene.. hehe...

 

Det er litt hektisk nå rett før jul, så jeg har ikke fått vært så mye på nett etter vi kom hjem fra sykehuset. Har derfor ikke fått helt med meg hvem som har født og ikke. Hadde vært kjekt med en liten oppdatering her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei. Fødte jenta 14. Des. Hadde også vannavgang en gang mellom 12 og halv 1 på natta, og kom til verden kl 04.42:-) gikk veldig fint- var stor: 4240- og nå er jeg 3 barns mor - føler meg heldig!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en jente 18.12. Hun kom 10 dager før termin. Nå koser vi oss hjemme og gleder oss til jul! God jul alle sammen og lykke til til dere som fortsatt venter på babyen deres :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte jenta vår den 19., en uke etter termin:)

Latensfasen varte hele mandag og tirsdag, og natt til onsdag dro vi til sykehuset. Hadde 6 cm åpning og knappe tre timer etter var Anna ute:)

Hun var ved to anledninger estimert til hhv 4,5 og 4,3 kg, men hun veide bare 3 kg:-D. Snakk om feilmåling...;) Alt i alt: Fin og trygg fødselsopplevels!!

Gratulerer til alle dere andre og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin den 17. desember og var veldig spent på om han kom før jul. Den 7. desember begynte jeg å få rier som varte og varte.. var på sykehuset en tur når det var 5 - 7 minutter mellom riene og da var hadde jeg en cm åpning, og alt sto bra til med meg og babyen -- forutenom de vonde riene. fikk reise hjem og holde ut noen timer til.. etter 7 timer til reiste vi opp igjen til sykehuset og de fant ikke noe regelmessig fosterlyd... det var ganske skummelt, og det ble akutt keisersnitt med full narkose. etter en halvtime var det en frisk og flott gutt som fikk hilse på pappaen sin for første gang. Jeg fikk hilse på gullgutten min 2 timer etter..

 

Alt så veldig bra ut og vi var på barsel kun tre dager før vi reiste hjem, men min form ble værre og etter 2 dager hjemme måtte vi reise til sykehuset igjen da jeg hadde nesten 40 i feber. så da ble jeg innlagt på sykehuset igjen.. etter noen dager her og utallige prøver fant de infeksjon i keisersnittet.. så det ble til at vi lå på sykehuset 7 dager før vi kom hjem i går.. Gullgutten har vært helt frisk hele veien.. Men det er først nå jeg føler at jeg er begynt å komme meg etter fødselen.. hele 11 dager på sykehus og 13 dager etter..

Endret av nettiline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også født, han kom 20/12 kl 23,13. Var 10 intense timer med 2 cm åpning.......stor fortvilelse for at det ikke var noen fremgang. Jm mente det var pga at jeg ble konisert i feb og da er mormunnen mye hardere og tar lengre tid. Når jeg ble sjekket igjen kl 22.30 hadde jeg 5 cm og jeg gikk i dusjen siden jeg ikke ville ha lystgass.......Hadde noen voldsomme rier der og fikk beskjed om å komme i sengen, der ble jeg sjekket og hadde 9 cm og kl 23,13 var han ute:)

 

deilige gutten min :) så nå er familien komplett med ei prinsesse og en prins :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde termin 8.desember, lille kjøttbolle ble født med haste keisersnitt 17.12. 9 dager etter termin etter 2 og et halvt døgn med rier og grønn fostervann som gikk den 16.12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår datter kom til verden en uke før termin - 22.des. Det var etter 27 timer med rier, startet av vannavgang.

 

Hun er 45 cm og 3 kg.Føles såå liten ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår datter kom til verden en uke før termin - 22.des. Det var etter 27 timer med rier, startet av vannavgang.

 

Hun er 45 cm og 3 kg.Føles såå liten ut!

 

ÅÅÅÅÅÅÅ så liten og jeg som synes gutten min var liten :)

 

gratulerer så masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hadde termin 5.desember, men ingenting skjedde, og jeg var på overtidskontroll 14.desember. Fikk ny tid 19. Den trengte jeg ikke. Vannet gikk den 16. kl 13.00, og 34 timer senere kom Alva Lovise til verden ved hjelp av keisersnitt. Ble løsningen til slutt. Hun fikk fostervannet på rlungene og infeksjon, så vi fikk komme på Neo avd og var der mens hun fikk antibiotika og overvåkning. Lille julaften fikk vi reise hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...