Gå til innhold

i hvilken uke har dere født i og baby har overlevd?


happyhamlet

Anbefalte innlegg

grunn for at jeg spør er fordi jeg selv er gravid med tvillinger og har litt kompl som foranliggende morkake og har blødninger hver 3 uke. er uke 16 nå og begynte å lure på hvor langt man bør ha gått for at det skal ende godt. er stresset og nervøs for alt som kan skje og gå galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De sier jo at babyer kan bli reddet fra de er i uke 23 :),men vet ikke når det er 2,men du får vel god Oppfølging?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

ja får oppfølging med UL straks jeg blør. har morkake lavt på jenta. gutten har høyt=) el sliter litt og sånn helt plutselig med hovne ankler=/ flere med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vannet gikk i uke 31. Fødte i uke 32. Alt gikk helt fint. Ingen komplikasjoner. Var liten, men pustet helt fint selv:) Ønsker deg lykke til! Prøv å hvile. Det er ikke noe godt for deg eller de to små at du stresser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Hei.

Mine tvillingjenter kom i uke 33. Vannet gikk plutselig, og da vi kom til sykehuset, prøvde de å stoppe riene. Det ble satt en lungemodningssprøyte som helst skulle virke i to døgn, men den samme natten ble jentene født.  

 

Fødselen gikk fint og det var ingen komplikasjoner, men vi ble værende på sykehuset i omtrent tre uker før vi fikk dra hjem med tvillingene. De trengte litt pustehjelp i begynnelsen (Cpap), sondemating og hjelp til å holde på temperaturen, men ingenting dramatisk. Alt gikk veldig bra, og vi fikk fantastisk god hjelp på sykehuset. Herlig med folk som er så dedikert til jobben sin og som virkelig bryr seg om hvordan det går. 

 

Lykke til:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min ble født i 2001. Vannet gikk i uke 30+1 og han ble tatt med keisersnitt 32+0. Alt gikk helt fint  :) Han har nå fått diagnose ADD, men med medisiner er det ingen som merker det på han  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei!

 

Sønnen min ble tatt med hastekeisersnitt i uke 32+3. Han var det veldig liten, men likevel frisk og sterk! Pustet fint selv og trengte bare hjelp til å spise og bli stor og sterk!

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Frøkna mi kom i uke 35 etter vannavgang.

Hun måtte ha pustehjelp av cpap, samt matsonde i nesa da hun ikke er sterk nok til å spise selv.

Hun hadde en god vekt til å være prematur.

Nå har vi hatt henne her i halvannen uke. Vi tilbrakte 5 dager på sykehus og får nå oppfølging av avansert hjemmesykehus. Forhåpentlugvis blir sonden tatt vekk idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Østfold-80

Jenta mi ble født i uke 35,hun var 1935. vi måtte bo 14 dager på sykehuset før vi kunne ta henne med hjem. Hun fikk mat gjennom sonde og hun måtte læres å ta puppen ordentlig. Alt gikk kjempe fint med henne,og hun la på seg masse etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...