Gå til innhold

Hvor mange har født uten å revne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg sydde så vidt et lite sting med førstemann og fødselen tok ikke lang tid. Aldri hørt at det er så mange som revner og vil tro de fleste ikke revner mye. Er gravid igjen og håper for guds skyld at jeg slipper ks! Er ikke bare bare med et operasjons sår og en liten nyfødt å ta seg av heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sydde så vidt et lite sting med førstemann og fødselen tok ikke lang tid. Aldri hørt at det er så mange som revner og vil tro de fleste ikke revner mye. Er gravid igjen og håper for guds skyld at jeg slipper ks! Er ikke bare bare med et operasjons sår og en liten nyfødt å ta seg av heller.

 

Men for meg er "ett lite sting" å revne. Ser mange svarer ting som "jeg revnet ikke, bare noen pyntesting", og skjønner ikke hva dere da mener? At jordmor bare sydd på måfå uten at det var noe revning i det hele tatt? Det går jo ikek an å sy sammen hel hud...

 

Jeg kjenner nesten ingen som ikke har revnet i det hele tatt. Altså inkludert såkalte pyntesting (små revner, i mitt vokabular).

 

HI

 

Anonymous poster hash: 655bc...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Jordmor gjør alt for at du ikke skal revne.. Jeg presset når jordmor sa det, og stoppet når hun sa jeg skulle vente... I tilegg tok jeg bringebærblad kapsler i tre uker før fødsel.. Fikk en gutt på 3,5 kg og som var 36,5cm rundt hodet, uten en eneste rift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...