Gå til innhold

Til nå hatt oppfølging av 7 forskjellige ??


3 gutter <3

Anbefalte innlegg

....7 forskjellige leger/jordmødre...et det vanlig liksom? Termin 3/1-2013 og insisterte i dag når jeg var hos jordmor på at få møte samme lege til uken for oppfølging ;)

 

Føler ikke særlig trygghet med så mange forskjellige og forholde seg til.... er 3.gangs - men allikevel.

 

Er 45 år og ble "lovet" tett og god oppfølging

 

Måtte bare få dette ur meg - hvordan har dere andre det?

 

Med de 2 tidligere var jeg hos samme lege hele tiden og kun få ganger (obligatoriske) hos jordmor.

 

Good luck alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm.. Jeg har gått fast hos fastlegen min, har ikke gått til jordmor denne gangen. Nå går jeg til kontroll på ahus og der har jeg så langt vært innom litt forskjellige jordmødre, indremedisinere, diasykepleiere og gynekologer. Har gått greit hos jordmødrene og gynekologene, men indremedisinerene og diasykepleierne blir aldri enige.

Litt frustrerende, men tenker ikke så mye over det. Jeg venter mitt 4 barn og føler meg veldig rolig i forhold til hele greia. Er 40 år og overvektig, så burde nok bekymre meg mer kanskje ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. rart. Jeg går annenhver gang til fastlegen og jordmor. Er jo fastlegen min, så han er den samme, og jordmora er også hu samme hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke noe særlig ut nei. Synes det høres lurt ut at du har insistert på å få samme lege nå. Greit nok at alle sikkert kan sitt fag, men det er noe med hva slags trygghet du som gravid føler, når du gang på gang møter ett nytt og ukjent ansikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...