Gå til innhold

Er jeg den eneste der vil føde idag?


sologsommer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er ikke alene;-) men ingen tegn her heller dessverre.. Skal ta meg en hvil og håpe på at jeg våkner igjen med murringer, tvitvi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satset også på en nusselig liten kjøttbolle idag. men tror ikke det du. med mindre den kommer med en PANG i løpet av dagen. foreløbig er det bare som vanlig. kynner og falske rier og ømhet nederst i livmoren. og en liten spicy meatball som spretter rundt der inne. skal si han har det godt der. har beveget seg som bare det der inne helt siden termin. stakkar... kanskje han vil ut men finner ikke veien. da er han en kopi av pappaen sin. elendig på å finne frem. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg går over terminen og han kommer etter nytt år :) jeg er ikke det minste lei av å gå gravid og siden dette er min siste så er det litt vemodig synes jeg å ikke oppleve dette igjen....men samtidig gleder jeg meg til å endelig få holde han jeg har lengtet etter i 4 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde håpt på i dag også, men den gang ei! Må vel bare smøre meg med tålmodighet. Har termin 23.12, så hun kommer vel julaften tenker jeg... sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...