Gå til innhold

Mulig ulcerøs colitt...:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle,

Jeg er midt i et følelsesmessig kaos. Litt over 3 uker med blod og slim i avføring, ikke magesmerter å snakke om. Har calprotectin nivå på 169 og har i all hast blitt henvist til koloskopi som er om få dager. Er ikke klar for å få en kronisk diagnose! Jeg er jo så klart bra å finne ut av det raskt. Håper på at det er noe annet som vil gi seg, men virker ikke veldig sannsynlig nå.. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, kanskje litt støtte? På forhånd tusen takk.

 

Anonym poster: bf99ec915cd0780c113a4ab4269b1cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Støtte sendes i ekspressfart!

Har selv Ulcerøs Kolitt og har levd med det i 4 år. Opp og ned, men med medisiner kan du fint leve som normalt og lite plager.

Det er selvfølgelig grader av dette, men når det verste kaoset har roet seg og man igjen kan ha en tilnærmet "normal hverdag" så er det også god hjelp i det.

Hos meg henger det veldig sammen med psyken og hvor mye sukker jeg putter i meg.

Et perfekt kosthold for meg er helt klart et redusert karbohydratinnhold :)

 

Ønsker deg masse masse lykke til og håper at det ikke det er så gæli at det ikke er godt for noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Godt å høre fra andre som takler sykdommen. Skal etterhvert stå frem med nick..:)

 

Anonym poster: bf99ec915cd0780c113a4ab4269b1cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...