Gå til innhold

hvilket leie ligger barnet ditt i nå?


babysyk_74

Anbefalte innlegg

Jeg var på UL i går å fikk se kjempebabyen min som allerede er estimert til 3,5 kg.

Hun har nå lagt seg i hodeleie og det kjennes da det er konstant romstering nede i bekkenet.

Siden jeg har kommet til uke 36 håper jeg hun blir liggende i hodeleie nå :)

Endret av babysyk_74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han ligger riktig nå:) snudde seg nedover forrige helg :). Er i uke 32 i morgen,så han kan jo forsatt snu seg mange ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ligger med hode ned, det har han gjort siden uke 26, kjenner godt at han ligger med hode ned. blir mye press på blæra mi til tider. ikke deilig følelse akkurat :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet ned, er i uke 37 nå, han har minst ligget slik siden uke 30. Estimert til 3 kg i starten av uke 37. Legen sa det var mye, men får ikke inntrykk av det ved å lese andre tråder??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet ned, er i uke 37 nå, han har minst ligget slik siden uke 30. Estimert til 3 kg i starten av uke 37. Legen sa det var mye, men får ikke inntrykk av det ved å lese andre tråder??

min var 3.5kg nå i uke 36,så jeg vil jo tro at 3kg i uke 37 er etter normalen:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ligger med hodet ned og har ligget slik på de 3-4 siste kontrollene nå, er nå i uke 35 så er vel ikke så stor sjanse for at han snur seg igjen men blir liggende slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hodeleie, og gjort det lenge..:) er i uke 36 på lørdag nå. Hu ble estimert til 2,4 kg ved uke 34 og det var da 2,3% over normalen, og helt fint sa legen..:) fortsetter det slik vil hu veie ca 3,5 ved fødsel..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter babyen i seteleie, han har ligget med hode ned fram til uke 36 å ville da plutselig snu seg :S skal på vending iløpet av uka så komme nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min snudde seg med hodet ned rundt uke 32, er nå i uke 35. På siste kontroll i forrige uke fikk jeg beskjed om at hodet lå godt nede i bekkenet og var ikke langt fra og feste seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet er nede og har vært det i et par uker. Er 36+3.

Men hvordan kan de estimere hvor tung eller stor babyen blir ?? Er dere inne på ekstra kontroller??

 

Her stikker det ihvertall sykt mye i kveld og kynnere hele tiden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet er nede og har vært det i et par uker. Er 36+3.

Men hvordan kan de estimere hvor tung eller stor babyen blir ?? Er dere inne på ekstra kontroller??

 

Her stikker det ihvertall sykt mye i kveld og kynnere hele tiden!!!

Estimering gjøres på ul.jeg har fått ekstra UL på alder,vekt og høye sf-mål.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hode ned her også og lillegutt veier ca 3.7 kg i uke 35+3. Så han blir stor ja. sukk.

Han har ligget med hodet ned i noen uker så håper han blir liggende slik fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hode ned her også og lillegutt veier ca 3.7 kg i uke 35+3. Så han blir stor ja. sukk.

Han har ligget med hodet ned i noen uker så håper han blir liggende slik fremover.

bra det ikke er bare meg med stort barn ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei skal jeg ha mulighet til små barn så burde det nok vært to der inne ;p Og ikke pleier jeg å føde før termin heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i går. Babyen ligger festet i hodeleie langt nede i bekkenet. Fikk beskjed om at nå var jeg fødeklar! Hjelp! Hadde en avtale om at den skulle bli der inne til Januar. hehe satser på at den husker på det! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 uker til termin og han har endelig snudd seg med hodet ned, men var ikke skikkelig festet. Håper ikke han finner ut at han skal snu seg igjen nå! :)

 

Har virkelig ikke noe ønske om setefødsel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ligger med hodet ned og har ligget slik på de 3-4 siste kontrollene nå så satser på at han blir liggende slik, hodet er ikke festet enda. Er uke 36 + 4 i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...