Gå til innhold

Ingen der har født endnu? Hvor skal dere føde?


sologsommer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde termin 2. desember men skjer absolutt ingenting. Overtidskontroll 11. desember.. Krysser fingerne for at det skjer før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 8. des. ingen verdens ting. kun smertefull bekken, og vonde kynner. men det kan jo visst vare gud vet hvor lenge og er ikke noe indikasjon på fødsel. blærk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fött en liten Gutt! Han kom 5 dager för tidlig....föddes den 25 nov på Ullevål.

Födseln gick väldigt fint, 6h fra det vi kom till Ullevål.

Så nå er det bare en masse kos her hjemme med prinsen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin på tirsdag, men her har det ikke skjedd noe ennå... Så venter i spenning. Førstemann kom en uke over termin, så håper ikke denne karen venter like lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 12., men er ikke blant de utålmodige:)

Liker tanken på en konkret dato å forholde meg til! Men så er jeg litt kontrollfrik og liker å vite hva jeg har i vente. Noe sier meg imidlertid at jeg bare kan glemme dét akkurat i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også termin 25, men skal føde i Fredrikstad :) jeg håper han holder seg inne til 1 januar og satser på at han er like treg som søsteren sin :) men fødebagen er pakket i dag, sånn i tilfelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har termin 21. og skal føde på Drammen.

 

har nedpress og kynnere hele tiden. superaktiv baby. ubehag i korsrygg innimellom.

men ingen andre tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...