Gå til innhold

Noen som skal føde på Drammen sykehus? Med termin i Mars?


Audix78

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Har termin i slutten av mars 2013 men kjenner ingen andre førstegangsfødende med termin da. Noen som vil prate?

 

Hei, joda jeg har termin i begynnelsen av april 2013 og skal føde i Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei. jeg har termin 31 mars og skal føde på Drammen. Kjenner ingen der nede eller som skal føde der. Hadde vært hyggelig og blitt kjent med noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei begge to :-D jeg har termin 24 mars og begynner å bli litt utålmodig...

Bor dere i Drammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg bor på Hadeland jeg ,men pga alder og bmi får jeg bare føde på sykehus med barneavdelign etter den nye loven tredde i kraft. Men her regner de med en uke el to føre termin som er den 31,så er jo bare å vente å se. Er du fra drammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg bor i Drammen. Så du regner med å settes igang? da gjør de sikkert det før påske tror du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

regner meg at frøkna her kommer føre påske,og det er jo det jeg virkelig håper oxo... hva får du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe kos med gutt oxo da. Vi får ei jente vi da,men mannen min ønsket seg en gutt siden han har to jenter fra før av. Dette er min første,så for meg var det egentlig det samme. Men jeg har jo hatt ett håp i alle år om at hvis jeg en dag skulle få ett barn at det skulle bli en Mina. Har du prøvd lenge du el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke prøvd lenge, satt på andre forsøk. Men jeg er singel da, gravid med donor i Danmark :-)

 

Det er min første også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingen grunn til at man ikke kan få barn om man er alene. Syntes du er tøff jeg som gjør det. Jeg har prøvd og bli mamma nå i 17 år jeg,så overraskelsen var stor her i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du lyktes til slutt da!! Blir fantastisk å møte den lille uansett, men kan skjønne det blir ennå mer spesielt hvis man har forsøkt så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...