Gå til innhold

Mars-mammaer klare for treff: Majorstuen?


Førstegangsmor38

Anbefalte innlegg

Hei, ser nå at dette hyggelige forumet har treff for flere bydeler, det blir jo veldig lokalt, samtidig praktisk også...så here we go:

 

Noen som kunne tenke seg treff fra mars 2013 av / våren 2013 i området Majorstuen?

 

Hadde vært trivelig det...har selv ingen barn fra før og venter en datter helt i slutten av februar/begynnelsen av mars.

 

: - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Er det ingen som bor i det området som vil på baby-treff med meg i mars, april og fremover? : - )

 

(Hadde vært hyggelig om det fantes noen også i det området...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg bor ikke på Majorstuen, men på østkanten og bare 20 minutter med t-bane unna :) Er 35 år og førstegangs gravid med termin i slutten av mars. Jeg er gjerne med på trilleturer til våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Da snakkes vi gjennom å følge opp denne tråden eller noe da. Finnes heldigvis mange steder å trille/treffes i denne flotte byen : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei,

 

jeg har termin i mai og bor på Majorstua... :-)

Så vertfall når den lille gutten kommer trille jeg gjerne med deg i Frognerparken :-)

 

Hilsen Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anette, høres veldig bra ut. :-)

 

Jeg har keisersnitt i slutten av februar og behøver sikkert de 6 ukene til å komme meg...det er så mange fine trillesteder i byen. Hyggelig å dele med andre.

 

Min bekjentskapskrets er ferdige med babyer...og noen flyttet ut av byen da de fikk barn. Men jeg liker byen. Dessuten er det ikke langt til sjøen.

 

Lykke til!

 

Håper å trille med jenter fra forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Hei!

 

Jeg har fått ei jente 8. mars og er gjerne med på trilleturer! Bor på Hovseter, men det er bare noen t-banestopp fra Majorstuen. Har dere fått deres små herligheter enda? :)

 

Jeg har laget en facebookgruppe om dere er interessert - følg denne linken om dere vil bli en del av den:

 

 

https://www.facebook.com/groups/bimoslo2013/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!

 

Jeg har fått ei jente 8. mars og er gjerne med på trilleturer! Bor på Hovseter, men det er bare noen t-banestopp fra Majorstuen. Har dere fått deres små herligheter enda? :)

 

Jeg har laget en facebookgruppe om dere er interessert - følg denne linken om dere vil bli en del av den:

 

 

https://www.facebook.com/groups/bimoslo2013/

.

 

Så fint!:-)

Vår datter er snart 3 mnd og det hadde jo vært kjekt å treffe n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...