Gå til innhold

Noen Oslo-jenter her :)


Thie88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Holder til i oslo:)

Er selv 25 år, det er samboeren også, etter 3.desember:)

Her er menstermin 30 Juli, og det er vår første:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Oslo! Mitt første barn. Er 26 år og menstermin 16.juli. Skal ha første legetime neste uke og er spent! Symptomer har gått litt ned nå i 8.uke og er naturlig nok litt bekymret, forhåpentligvis uten grunn! :) Hvordan er formen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 6 + 1 egentlig ikke så mye synptomer her, bare trøtt.

Skal ha første kontroll akkurat om 1 uke, hos jordmor. Så er veldig spent ;) skal ha med mannen også :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 22 og termin 7.Juli :)

Er 9+2 idag, ringte jordmor for time idag men hun skulle ringe opp igjen (håper på at hun ikke har lang ventetid)

Bor på holumskog, rett utenfor Oslo 1 min over "grensa"

Er min og sambo på 35 sin første, han har ei på 4 fra før :)

 

Formen er dårlig, trøtt, oppkast og sult om hverandre.

Fikk 50% sykemld i 2 uker, det hjalp veldig med tanke på oppkastbiten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er 29, bor i sentrum og har menstermin 8. juli. Har hatt første svangerskapskontroll hos lege, og skal til privat ultralyd i morgen. Er det noen av dere som har gjort det? Er så nervøs for dårlige nyheter.. Wæææ!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på tidlig ul når jeg var 8 +0 og alt var bra med pokemon. Men oppdaget litt blod i dag. Så vet ikke om jeg skal ringe å få en ul i morgen eller se hva legen sier, ettersom jeg har kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokemon! Haha, stilig navn! ;)

Er det mye blod? Hvis det bare er litt blod ville jeg ikke vært så bekymret. Er jo veldig lett å få litt blødninger etter sex o.l.

Nevn det uansett for legen din. Krysser fingre og tær for at alt er supert med din lille pokemon! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare bittelitt frisk blod på papiret. Og har ikke blødd noe mer i dag. Men får jo uansett vite om alt er bra. Så satser på det, siden alt var ok for en uke siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg er så å si nyinnflyttet. 27år ,samboer og 18 uker på vei. Hvor i Oslo er det dere bor?

 

Jeg bor på lamberseter :) hvof i Oslo befinner du deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Har termin 17.07, men pga keisersnitt blir det 1 uke eller 2 før. Venter 3. mann; har en 5 åring og en 3 åring fra før. Bor på Løren

Endret av Bavarian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...