Gå til innhold

**april 13** , bekymringstråden


Cmyk

Anbefalte innlegg

Så er det min tur å være bekymret...

etter at mini i magen har gitt seg til kjenne i form av spark hver dag i ei uke nå, r det plutselig blitt helt stille. Og jeg kjenner meg overhodet ikke gravid, heller.

Jeg vet godt at det ikke er uvanlig at man ikke kjenner spark hver dag såpass tidlig, men det hjelper ikke. Jeg tenker at det kan ha gått helt galt, og det er ingen god følelse.

Huff må bare ta meg sammen. Sannsynligheten for at mini har det helt fint, og bare etter meg litt er jo stor, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet...

 

Noen flere med bekymringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff så fælt å være bekymret, sikker på at han/hun ikke bare sover? Selv kjenner jeg egentlig ikke noe spessielt mye uansett. Er førstegangs så vet liksom ikke helt hva jeg skal kjenne etter.

Det går sikkert fint:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo at alt sannsynligvis er i skjønneste orden. Men likevel er det nå sånn at man ikke helt kan styre når bekymringene slår til...

Kjente ett lite spark for en times tid siden, s alt er sikkert ok. Sikkert bare dem lille som ligger sånn til at jeg ikke kjenner sparkene så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest at det er helt normalt å ikke kjenne barnet i perioder, det kan gå uker imellom gangene det gir spark fra seg.. Tror det står i den boka vi fikk hos legen.. Alt er nok i sin skjønneste orden :)

 

Jeg inbiller meg av en eller annen grunn at barnet skal ha down syndrom.. Skal på Ultralyd den 29, så kan sikkert roe meg ned etter det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laluuna - jeg tenker at det er ganske så normalt å bekymre seg i svangerskapet, for man håper jo så inderlig at den lille har det bra og blir frisk og sunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...