Gå til innhold

vektoppgang?


snipp&snapp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

36+3 opp 15 kg.. Har jo da forsatt 12 kg fra siste graviditet jeg ikke rakk å bli kvitt, men tar ikke det så tungt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er i uke 37 nå og har gått opp 12- 13 kg. Føles mye på meg som var slank, men folk sier at jeg ikke har vokst noe sted annet enn på magen. Det er iallefall helt feil... Både overkropp og rumpe/lår har fått mye mer flesk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 36 og 16 kg opp. Prøver å ta det med godt humør, gikk ned omtrent det samme for noen år siden, og håper jeg skal få det av igjen i løpet av det nærmeste året:) må legges til at jeg har vært lite flink med maten, og spist altfor mye søtt, så kan bare skylde meg selv. Men formen er bra, da, og det er det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opp 17 kg ved termin :) Nå ned 11 kg igjen de fire siste døgn. De renner av med 5-kilosen som krever sin mat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 41, og har gått opp nøyaktig 20 kg! :P har litt av en jobb foran meg for og ta av alt igjen tenker jeg, godt jeg ikke er gravid offte:P hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte med 13 kg opp, og har gått ned 12 av de nå, to uker etter fødsel. Men uar 10 kg for tung da jeg ble gravid. Ihvertfall sånn etter trivselen å dømme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gikk opp ca 9 kg, 3 dager etter fødsel veide jeg meg og hadde gått ned 10 kg :) ble positivt overrasket over at kroppen så såpass normal ut dagen etter fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...